Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vientje schreef:Hij komt as vrijdagmiddag ook bij mijMet welgeteld 1 zadel uit zijn voorraad, wat als enige passend zou moeten kunnen zijn voor Miep en mij
Ik wist dat we moeilijk waren, maar dat het zó erg was had ik niet verwacht haha!
Nou ja, eentje is genoeg zullen we maar zeggenIk ga maar weer eens flink duimen.
Paard is alleen echt dik op het moment, dus zal maar even flink aan het werk moeten om wat kilo's te verliezen. Kan van het weekend een springzadel ophalen dus dan kan hij hopelijk onder het zadel ook weer aan de bak
Alle lof vanuit hier ook!
Eentje viel meteen af, die was toch niet passend te krijgen. De andere twee kunnen beiden met wat aanpassingen en met proefrijden kon ik me in beiden ook vinden (was ff wennen na 6 maanden veelzijdigheidszadel, man wat was ik aan het klunzen en paard vond het maar wat spannend dus we gingen met 180 km/u stuurloos de wei over
), dus die komen aangepast op mijn paard over 2 weken terug voor een testperiode