Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ania schreef:Jaa dankjewel! Ik heb hem ook besteld voor deze prijs!
(en bij ES zelf de reflective met halster en de 15% kortingscode)
avensis schreef:Zertab schreef:Ik ben "vreemd gegaan" en heb het Eskadron heritage dekje besteld. Nu 30% bij hypostore!
Helaas hebben ze die highgloss jewel niet in almond want dan was ik ook gezwicht ..
Mooie collectie van Eskadron, eigenlijk stiekem nog mooier dan wat ES en PS de laatste tijd uitbrengt.
Milka schreef:Hier inderdaad ook, helaas.
Zal wel komen door de verkeerde prijs in plaats van te vaak verkocht
Blacky94 schreef:Hier ook geannuleerd, maar kan nu niet terugvinden wat er met de rest van m'n bestelling gebeurt. Had er idd wat bijbesteld voor gratis verzendkosten (en paard heeft weer rotstraal dus heb t sws wel nodig), maar dat haal ik dan veel liever gewoon in de winkel (zijn 2 EJs waar ik wel regelmatig in de buurt kom), dan dat ik er nu nog verzendkosten bij moet betalen. Want dat is het dan niet waard idd
Milka schreef:Blacky94 schreef:Hier ook geannuleerd, maar kan nu niet terugvinden wat er met de rest van m'n bestelling gebeurt. Had er idd wat bijbesteld voor gratis verzendkosten (en paard heeft weer rotstraal dus heb t sws wel nodig), maar dat haal ik dan veel liever gewoon in de winkel (zijn 2 EJs waar ik wel regelmatig in de buurt kom), dan dat ik er nu nog verzendkosten bij moet betalen. Want dat is het dan niet waard idd
Hier ook de Bucas Rug Wash erbij besteld, ook geen idee wat daar nu mee gebeurd
Milka schreef:Blacky94 schreef:Hier ook geannuleerd, maar kan nu niet terugvinden wat er met de rest van m'n bestelling gebeurt. Had er idd wat bijbesteld voor gratis verzendkosten (en paard heeft weer rotstraal dus heb t sws wel nodig), maar dat haal ik dan veel liever gewoon in de winkel (zijn 2 EJs waar ik wel regelmatig in de buurt kom), dan dat ik er nu nog verzendkosten bij moet betalen. Want dat is het dan niet waard iddRizette schreef:Hier ook de Bucas Rug Wash erbij besteld, ook geen idee wat daar nu mee gebeurd
Denk dat ze je doodleuk verzendkosten laten betalen. Zou niet zo netjes zijn. Raar dat het dek er twee x op stond. Ik heb het dek opgezocht gisteren maar heb dat niet gezien alleen het bedrag van 36 euro.