Hij is geheel op maat gemaakt door JC dekjes. Echt super service, hij ligt precies zoals gehoopt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Runa schreef:Jaaa mijn nieuwe pad is vandaag binnen! Hij ligt echt super onder mijn bij elkaar geraapte ghost
[ [url=m/r2xsPC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij is geheel op maat gemaakt door JC dekjes. Echt super service, hij ligt precies zoals gehoopt
pmarena schreef:Geinig die Burberry-pad. Ik vind het geheel wel heel erg massaal / hoog / ver naar voren liggen zeg...moet er nog het 1 en ander ingereden worden? En ligt het schaap niet achterstevoren ofzo
Ziet er wel lekker zacht uit
Kwetal schreef:Hadden jullie deze al voorbij zien komen???![]()
[ [url=m/kYkXvq.jpg]Afbeelding[/url] ]
voor als je dacht dat het niet gekker kon......
Leo schreef:Wat voor Ghost heb jij Runa?
SecretLIN schreef:Kom ik weer aan sorry
Iemand ervaring met de trekker master dressuurzadel?
Daphneeeej schreef:SecretLIN schreef:Kom ik weer aan sorry
Iemand ervaring met de trekker master dressuurzadel?
De Master is vervangen door de niewe lijn. De flexible inspiration is de dressuur variant, bascule de spring versie en er is nog een ijslander versie waar ik de naam even niet van weet.
Ik heb de Flexible inspiration en kan er alleen maar positief over zijn! Specifieke vragen?
woepsie90 schreef:Kwetal schreef:WoepsieFoto's als het er is, alsjeblieft....
Uiteraard![]()
Ik kan wel knappere dekjes bedenken inderdaad maar wilde gewoon iets practisch hebben en effen vind ik dan weer zo stom
Citaat:Uiteraard![]()
Ik kan wel knappere dekjes bedenken inderdaad maar wilde gewoon iets practisch hebben en effen vind ik dan weer zo stom
Citaat:Effen kan ook spannend zijn, hangt van de kleur af, maar aangezien ruiters in Engeland nogal eens op iemand's bumper eindigen, snap ik je keuze helemaal