Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:amouroke schreef:@ pmarena: Ik wilde net bestellen bij je (woon in België), maar als ik me wil inschrijven zie ik dat je niet naar België verzendt? T.t.z. ik kan België niet aanvinken om in te stellen als afleveradres??
Klopt, ik mag als importeur niet naar het land van een andere importeur verzenden, het is wel netjes om elke importeur zijn eigen regio te gunnen
Met Natas van Barefoot België heb ik wel de afspraak dat we niet moeilijk gaan doen over gebruikte zadels e.d. waarvan er maar 1 is zeg maar, maar gewone verkoop van nieuwe spullen zouden we niet doen naar elkaars land...echt het versturen van nieuwe spullen over de grens.
Mijn wederverkopers mogen wel leveren aan iemand vanuit het buitenland op eigen initiatief een bestelling bij ze plaatst, maar ook niet actief adverteren buiten hun eigen regio, dat is gewoon niet netjes
Nachtlampje schreef:connie64 schreef:boomloos past zich sneller aan
K denk dat je dat eerder kunt verwoorden als boomloos vormt zich beter naar de rug, in welke positie ook.
amouroke schreef:Mensen geven liever minder centjes uit voor hetzelfde he. Heb haar op facebook, ze biedt de stella aan ook met accessoire: ofwel beugelriemen + beugels of een singel. Dat is ook wel fijn. Standaard maat die wordt bijgeleverd bij de zadels, welke is dat? Heb nu een westernsingel, maar die zal niet dezelfde maat hebben als diegene die ik nodig heb voor de Stella neem ik aan?
xxPaige schreef:Hier ben ik het zeker niet mee eens. Wij dachten ook dat ons boomloze zadel goed op de rug lag van mijn verzorgfjord, nadat ik en de eigenaar hadden besloten om de dressuurkant op te gaan, wilde we een nieuw zadel kopen.
Zadelmaker erbij gehaald en het boomloze zadel had gezorgd voor een zwelling op zijn rug en we kregen het advies een paar weken niet te belasten!
Ik vind een boomloos zadel niet lekker zitten en je houding is 9 van de 10 keer ook bagger. (Maakt niet heel veel uit als je alleen maar buitenrijd) En bij ons verschoof het zadel soms wel. Al met al heb ik er gene goede ervaringen mee haha.
pmarena schreef:Ja, ik heb ook wel een paar keer gebaald als Natas wat zadels opruimde voor een kleine prijs en Nederlanders dan daar naartoe gingen, dat geeft toch een wat typisch gevoel
pmarena schreef:Nachtlampje schreef:Een vraagje; ik heb als pads voor onder mijn cheyenne nog pads zonder aan de bovenkant zo'n antislipstukje. Wat is hier het nadeel van, behalve schuifmogelijkheden? Zorgt de antislipdinges ook nog voor extra drukverdeling oid?
Het geeft ook wel een minimaal stukje schokdemping en ruggengraatvrijheid inderdaad, maar dat is echt miniem hoor