Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ViveChopin07 schreef:Ik ga al mijn lemieux dekjes wegdoen omdat mijn collectie te groot wordt en ik de dekjes eigenlijk niet echt meer gebruik. Mocht er iemand interesse hebben dan kun je pb sturen. Alles is maat full dressuur, weinig gebruikt en nog in goede staat.
[ [url=m/XqzQAv.jpg]Afbeelding[/url] ]
lotte_2 schreef:Ik ben in dubio, welke kleur zou goed op mijn schimmel staan? Ik heb havana bruin springtuig.
[ [url=m/0h1y8C.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben zelf wel erg gecharmeerd van groen tinten. Zit eraan te denken om een sage springdekje te kopen, maar misschien hebben jullie nog goede suggestie? Liefst met foto
Celebi schreef:Die nieuwe gele zal wel mooi staan.Verder staat turquoise ook altijd prachtig op een schimmel vind ik. Inderdaad de groen/blauw tinten.
Ik word nog eens een Lemieux fangirl trouwens.Heb net de Prosorb 3 vaks onderlegger met bont besteld met een hele hoop korting. Zo benieuwd of het wat is. Iemand ervaringen?
Celebi schreef:Die nieuwe gele zal wel mooi staan.Verder staat turquoise ook altijd prachtig op een schimmel vind ik. Inderdaad de groen/blauw tinten.
Ik word nog eens een Lemieux fangirl trouwens.Heb net de Prosorb 3 vaks onderlegger met bont besteld met een hele hoop korting. Zo benieuwd of het wat is. Iemand ervaringen?
Granoek schreef:Celebi schreef:Die nieuwe gele zal wel mooi staan.Verder staat turquoise ook altijd prachtig op een schimmel vind ik. Inderdaad de groen/blauw tinten.
Was die ergens in sale (en nog steeds misschien)? Ik zoek die nog zonder bont
Granoek schreef:Oh verdorie niet meer in voorraad
beegee schreef:En hoe komen de dekjes er zelf uit? Ik kan mijn normale suedes soms wel uitwringen na 1 keer gebruik en was ze dan ook zeer regelmatig. Als dat dekje meer zweet opneemt, is ie dan ook extra nat? Maw, moet je vaker wassen? Of zit t m juist in het feit dat t paard minder zweet omdat ie zo luchtig is?