Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rhapsody_do schreef:garffpamela schreef:Heeft iemand hier ook een hoofdstel van PS?
Yes! Het Paladin hoofdstel, de flying change neusriem los om te kunnen wisselen en een stang en trens Passage
Milka schreef:garffpamela schreef:Heeft iemand hier ook een hoofdstel van PS?
Hier een Nirak en een Pioneer
garffpamela schreef:Oh mooi, heb je een foto toevallig? Ik zit nu te denken aan de Pioneer. Ik heb de maten even opgevraagd. Klopt het dat je die ook wat hoger kan doen als alleen een lage neusriem? Een hele lage neusriem lijkt me niet heel mooi staan omdat ze een vrij groot hoofd heeft
Citaat:Hij loopt op allebei de hoofdstellen heel fijn. De Pioneer heeft een aansnoer neusriem wat ik persoonlijk wel erg fijn vind
Glitch schreef:De Golden Brown set. Vind 'm zoooo prachtig staan! En hij matcht ook nog eens perfect met mijn zadel
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Glitch schreef:De Golden Brown set. Vind 'm zoooo prachtig staan! En hij matcht ook nog eens perfect met mijn zadel
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
garffpamela schreef:Citaat:Hij loopt op allebei de hoofdstellen heel fijn. De Pioneer heeft een aansnoer neusriem wat ik persoonlijk wel erg fijn vind
Bedankt! Ik moest even omschakelen maar denk dat de Pioneer wel mooi zal staan is en vooral het beste geschikt voor haar hoofd.
Merk je tussen de 2 hoofdstellen nog verschil tussen het vaste en losse bakstuk?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Freyr schreef:Weet iemand hoe de pony springdekjes van es vallen? Ik heb een bolle, korte D pony met een 16,5 inch veelzijdigheidszadel en twijfel of ik full of pony springdekje op mijn verlanglijstje moet zetten.