Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
karrij schreef:Snorlex schreef:Ben heel benieuwd naar de Mustard en Dijon naast elkaar. Ik ben van de blauwtinten dus sowieso niet geïnteresseerd in geel, maar vind de kleuren zo op elkaar lijken. Dat ik ze wel naast elkaar wil zien
Ik vind ook de andere 2 kleuren veel op voorgaande kleuren lijken,beetje jammer
karrij schreef:Snorlex schreef:Ben heel benieuwd naar de Mustard en Dijon naast elkaar. Ik ben van de blauwtinten dus sowieso niet geïnteresseerd in geel, maar vind de kleuren zo op elkaar lijken. Dat ik ze wel naast elkaar wil zien
Ik vind ook de andere 2 kleuren veel op voorgaande kleuren lijken,beetje jammer
Celebi schreef:Ik dacht dat ik ze nooit zou kopen, maar ook ik ben overstag gegaan voor Lemieux dekjes. Ze waren toch wel erg mooi voor een fotoshoot die eraan komt.![]()
Moet nog steeds kiezen welke het wordt maar ik denk dat ik de Glacé terug breng en de andere twee hou. Zo blij met een turquoise dekje namelijk. De meeste waren of te groen of te blauw en nu heb ik eindelijk mijn droom kleur!
ViveChopin07 schreef:Ik ga al mijn lemieux dekjes wegdoen omdat mijn collectie te groot wordt en ik de dekjes eigenlijk niet echt meer gebruik. Mocht er iemand interesse hebben dan kun je pb sturen. Alles is maat full dressuur, weinig gebruikt en nog in goede staat.
[ [url=m/XqzQAv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Duran123 schreef:ViveChopin07 schreef:Ik ga al mijn lemieux dekjes wegdoen omdat mijn collectie te groot wordt en ik de dekjes eigenlijk niet echt meer gebruik. Mocht er iemand interesse hebben dan kun je pb sturen. Alles is maat full dressuur, weinig gebruikt en nog in goede staat.
[ [url=m/XqzQAv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Welke kleur is rechtsboven en wat wil je er voor hebben?
goldyc schreef:Ik vind de glacé persoonlijk mooier staan dan de effen variant! Wat een leuke kleur heeft jouw pony.