Veel buiten komen is belangrijk, maar buiten rijden zou ik ook missen - het zijn daar allemaal smalle dijkjes...
Ik meende een Haflinger + meisje met krullerig haar te herkennen, maar wie weet hebben we er daar nog veel meer van hier

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kwetal schreef:Probeer de Ghost anders nog en keertje? Je kunt ook ene testzadel aanvragen bij BuitenZinnig.![]()
Veel buiten komen is belangrijk, maar buiten rijden zou ik ook missen - het zijn daar allemaal smalle dijkjes...
Ik meende een Haflinger + meisje met krullerig haar te herkennen, maar wie weet hebben we er daar nog veel meer van hier
Zinzi_jewel schreef:Geryon schreef:Ik ga de barefoot dressage met vaste kussens van boktmarkt overnemen. Ben enorm benieuwd! Foto's zullen uiteraard geplaats worden (volgende week).
Die gaat je bevallen . Ben ik zeker van .
Zadel ziet er super goed uit .
Zij is erg zuinig op haar spullen
Atent schreef:Net weer heerlijk gereden nadat paardje een maandje vakantie had![ [url=m/1dLQro.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wCL89H.jpg]Afbeelding[/url] ]ik heb nu de fra supersingel eraan. Voelde het zadel nu niet schuiven met opstappen. Doordat het nog zo'n torentje is voor ik erop zit voelde ik het steeds schuiven met opstappen. Tot nu toe tevreden.