Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Duhelo schreef:het zweten op de ruggegraat kan komen ofwel door dat de ruggegraat niet vrij is, ofwel doordat je paard erg zweet.
de mijne heeft meestal een mooie vrije ruggegraat, maar als het wat warmer is/harder aan het werk gezet is, is ze gewoon van kop tot teen nat, incl ruggegraat, heeft dus niks te maken met het zadel in dit geval.
nickyu schreef:@duhelo
als ik de singel / gespen op die hoogte bij mijn pown zou doen , heb ik gegarandeerd rodeo ..
nu is dat wel een extreme "ras zei**rd"
maar dat die daar niet positief op reageerd , kan ik m wel iets bij voorstellen![]()
denk dat 85 nog te kort is ..
kan jij eens nameten of 110cm zou passen onder je zadel..
heb een idee en een optie
ben de komende 2 weken amper achter de comp, mailen is misschien makkelijker
ook om het topic niet te veel te vervuilen ..
Wendy_Chewie schreef:Welk probleem heb je dan?
anne_bento schreef:Ik heb gisteren de barefoot pad binnen gehad. Had deze nog nooit echt gezien, alleen op de plaatjes
Maar WOW! Ik schrok eerst van de prijs maar snap nu wel waar de prijs vandaan komt.
Echt knappe kwaliteit, schoftuitsparing, nette bandjes om vast te maken aan het zadel, goede antisliplaag bovenop en super zacht aan de onderkant. Ik vond hem bijna te mooi om op mijn pony te leggen hihi.
Heb hem wel even opgelegd en het zag er een stuk netter uit meteen. Ook even wat rondjes mee gestapt, met mijn vorige pad schoof het zadel daar al wat bij, met deze pad bleef het zadel keurig liggen.
Kon hem helaas niet goed testen nog, mijn pony is behandeld en moet 3 dagen op rust. Van het weekend een dag testen met de banaansingel en een dag met de barefoot singel, ben erg benieuwd hoe dat gaat.
ankem schreef:Het is erg moeilijk voor mij en mijn bekken om een geschikt zadel te vinden.
Tjelley schreef:Ik ben benieuwd welke inlages ik het beste kan gebruiken voor een zadel zonder VPS. Op dit moment rij ik met enkele inlages en heb het idee dat dit niet voldoende is.
En hoe zit het met de heavy duty inlages? Zijn deze geschikt voor een zadel zonder VPS?
Alvast bedankt
nientje78 schreef:ankem schreef:Het is erg moeilijk voor mij en mijn bekken om een geschikt zadel te vinden.
Ik zit zelf ook met mijn bekken en heb zo'n beetje alle zadels van de barefoot getest![]()
Bij elk zadel kwam ik er met pijn vanaf na een kwartier stappen en een paar rondjes draven (ik mag nog niet meer doen)
Dit bij de Lexington, London,cherokee en de Barrydale.
Uiteindelijk een Stella aangeschaft en dit was het eerste zadel waar ik zonder pijn vanaf kwam!!
En het zadel zit ook nog eens super lekker