Saroosh_S schreef:als je een leuke trenshoofdstel hebt, kan je gewoon dat stangstuk erbij kopen, en een stang en kinketting..
en een stangteugel en een andere neusriem...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Saroosh_S schreef:als je een leuke trenshoofdstel hebt, kan je gewoon dat stangstuk erbij kopen, en een stang en kinketting..
Odie schreef:Saroosh_S schreef:als je een leuke trenshoofdstel hebt, kan je gewoon dat stangstuk erbij kopen, en een stang en kinketting..
Odie schreef:Saroosh_S schreef:als je een leuke trenshoofdstel hebt, kan je gewoon dat stangstuk erbij kopen, en een stang en kinketting..
patjelisa schreef:Dus als ik dat zo allemaal hoor kan je gewoon het beste een S&T kopen
hopla schreef:patjelisa schreef:Dus als ik dat zo allemaal hoor kan je gewoon het beste een S&T kopen
Sommige hoofdstellen zoals Dobert kun je uitbreiden naar stang en trens.
Ik heb de rondgenaaide trens gekcoht.
Straks als ik In het Z kom haal ik het sperriempje en lusje van de neusriem af, extra stangbakstukken en teugel erbij kopen en klaar.
sidneylover schreef:Ik zag daarnet een super mooi S&T hoofdstel van ainsley maat cob met hele brede neusriem, zijn niet erg veel mooie hoofdstellen in maat cob te vinden.
patjelisa schreef:Dus als ik dat zo allemaal hoor kan je gewoon het beste een S&T kopen
germie schreef:Dit is mijn nieuwe stang en trens hoofdstel (zonder stang). Gekocht bij Ooteman. Ben er blij mee, mooie kwaliteit leer. Ik gebruik nu de dunne stangteugel, die ligt fijn in de hand. Gedeeld kopstuk. Hele brede neusriem.
snoeppig schreef:ik denk zelf ook een wit onderlegde neusriem ja en een iets simpelere frontriem maar wel lekker glimmend.
ik ga volgend weekend m2 starten maar ik ga binnekort alvast beginnen met oefenen met stang en trens
Odie schreef:Jazz heeft een rondgenaaide Schuhmacher. Norway en Phoenix hebben wel een Stubben S&T.