Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik hoop op wat zomers!

Contemplate schreef:Super netjes, maar wel zonde dat het dekje beschadigd raakt! Je kunt altijd kijken of je de baselayer kunt verkopen natuurlijk. Volgens mij zijn veel maten niet meer verkrijgbaar. Heb je er een foto van de beschadigingen? Ben wel benieuwd, want ik heb die spectrum ook.

Pallatin schreef:Contemplate schreef:Super netjes, maar wel zonde dat het dekje beschadigd raakt! Je kunt altijd kijken of je de baselayer kunt verkopen natuurlijk. Volgens mij zijn veel maten niet meer verkrijgbaar. Heb je er een foto van de beschadigingen? Ben wel benieuwd, want ik heb die spectrum ook.
Beetje laat maar ik heb net even foto’s gemaakt
[ [url=m/Lr9xH8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bPugmt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het zit dus vlak voor de singelstoot. Ik moet wel zeggen dat je t met zadel amper ziet. Heb jij helemaal nergens last van?
Pallatin schreef:Contemplate schreef:Super netjes, maar wel zonde dat het dekje beschadigd raakt! Je kunt altijd kijken of je de baselayer kunt verkopen natuurlijk. Volgens mij zijn veel maten niet meer verkrijgbaar. Heb je er een foto van de beschadigingen? Ben wel benieuwd, want ik heb die spectrum ook.
Beetje laat maar ik heb net even foto’s gemaakt
[ [url=m/Lr9xH8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bPugmt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het zit dus vlak voor de singelstoot. Ik moet wel zeggen dat je t met zadel amper ziet. Heb jij helemaal nergens last van?
Ook onder het zadel. Was daarom een beetje huiverig om met de andere spectrums te gaan rijden. Maar nu ik dit zo zie ben ik bang dat het echt aan de stof ligt van de spectrums. Zou ontzettend zonde zijn want ik heb nog 3 ongebruikte spectrum loires liggen. Met de shirts. Ja, ik heb een verzamel probleem
Ach ja, ik ga ze hoe dan ook gebruiken. Desnoods met wat schade. Niet gebruiken is ook zonde van het geld