Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
x_ankieee schreef:Iemand enig idee hoe de broeken van PS vallen? Bij Ruitergoed zijn ze wel leuk geprijsd, misschien tijd voor een eerste van PS
Lotte_Wessel schreef:Fotografie91 schreef:Oh nee op de horselet hebben ze 3 halen 2 betalen!
Korting
Ah de dag nadat ik 3 halster heb besteld van hunbalen, had 23 euro kunnen besparen. Zag de dekjes die er nog wel zijn zijn echt mega afgeprijsd!
EdkingEnzo schreef:Lotte_Wessel schreef:Ah de dag nadat ik 3 halster heb besteld van hunbalen, had 23 euro kunnen besparen. Zag de dekjes die er nog wel zijn zijn echt mega afgeprijsd!
Ik heb nu 3 halsters besteld. BedanktHeb ik ze nodig..? Tja...
Lys_PPA schreef:Jenara schreef:Als er nog iemand bij the horselet zou willen bestellen, maar niet aan 3 items geraakt, ik wil heel graag het navy cob oornetje (padded), maar geen interesse in andere items en vind het dan nogal veel verzendkosten voor alleen dit item :p
Uit welke omgeving kom je?
Drico schreef:MissJG schreef:Hoe vallen de halsters van PS? Mijn lieverd heeft normaal maar cob. En deze zijn er alleen nog in full bij the horselet.
Daar was ik ook wel benieuwd naar haha!
Maar ik heb ook geen 3 dingen te bestellen
renee16 schreef:Ik heb vandaag mijn eerste ES dekje binnengekregen. Het valt me alleen op dat de achterkant oploopt maar niet de voorkant. Bij de PS loopt de voorkant juist op zodat je hem goed in de kamer kunt trekken.
Hebben mensen hier problemen met de ES ver genoeg in de kamer trekken? Gaan deze niet schuiven?
Twijfel een beetje of ik hem wel in gebruik neem, bang dat deze gaat schuiven, zonde van het geld dan..
Devic schreef:renee16 schreef:Ik heb vandaag mijn eerste ES dekje binnengekregen. Het valt me alleen op dat de achterkant oploopt maar niet de voorkant. Bij de PS loopt de voorkant juist op zodat je hem goed in de kamer kunt trekken.
Hebben mensen hier problemen met de ES ver genoeg in de kamer trekken? Gaan deze niet schuiven?
Twijfel een beetje of ik hem wel in gebruik neem, bang dat deze gaat schuiven, zonde van het geld dan..
Oh wat raar, ik vind juist dat ze heel mooi oplopen. Zowel voor als achter. Bij de dressuur in ieder geval wel, ik weet niet of je het over spring of dressuur hebt?
renee16 schreef:Ik heb vandaag mijn eerste ES dekje binnengekregen. Het valt me alleen op dat de achterkant oploopt maar niet de voorkant. Bij de PS loopt de voorkant juist op zodat je hem goed in de kamer kunt trekken.
Farjen schreef:Ik trek mijn dekje altijd goed in de kamer, maar gisteren bij het rijden was mijn ES-dekje helemaal tegen de schoft gekomen.. Dat heb ik met PS en Lemieux niet