PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 19:35

Het wisselt per broek, meestal staat het erbij vermeld. Ik had de Claudia besteld die zat extreem groot bij m’n taille (stond een heel stuk open) en heel krap bij m’n bil. Daarnaast viel die 10 cm korter dan m’n andere rijbroeken. Het was in ieder geval niet handig met een zandloperfiguur.

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 19:53

x_ankieee schreef:
Iemand enig idee hoe de broeken van PS vallen? Bij Ruitergoed zijn ze wel leuk geprijsd, misschien tijd voor een eerste van PS :+

De Brooklyn valt ook wat groter. Ik neem mijn rijbroek altijd een maatje groter dan mijn gewone broeken maar dat heb ik bij deze niet gedaan en hij zit echt perfect.

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 20:03

Lotte_Wessel schreef:
Fotografie91 schreef:
Oh nee op de horselet hebben ze 3 halen 2 betalen!
Korting *\o/*

Ah de dag nadat ik 3 halster heb besteld van hun ;( balen, had 23 euro kunnen besparen. Zag de dekjes die er nog wel zijn zijn echt mega afgeprijsd!

Ik heb nu 3 halsters besteld. Bedankt }> Heb ik ze nodig..? Tja... :')

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 20:04

x_ankieee schreef:
Iemand enig idee hoe de broeken van PS vallen? Bij Ruitergoed zijn ze wel leuk geprijsd, misschien tijd voor een eerste van PS :+

Ik heb er twee! Beide echt enorm fijn, goede pasvorm, mooi hoge taille. Ik ben er echt enorm blij mee! Ik heb altijd maat 40, bij deze broeken ook.

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 20:07

EdkingEnzo schreef:
Lotte_Wessel schreef:
Ah de dag nadat ik 3 halster heb besteld van hun ;( balen, had 23 euro kunnen besparen. Zag de dekjes die er nog wel zijn zijn echt mega afgeprijsd!

Ik heb nu 3 halsters besteld. Bedankt }> Heb ik ze nodig..? Tja... :')

Haha zijn mooie prijs voor zulke mooie halsters en touwen! Ideaal! Komt altijd wel van pas :) heb je er eentje voor dagelijks stalgebruik, eentje voor concours/ voor de net, en eentje reserve haha

Jenara

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 20:20

Als er nog iemand bij the horselet zou willen bestellen, maar niet aan 3 items geraakt, ik wil heel graag het navy cob oornetje (padded), maar geen interesse in andere items en vind het dan nogal veel verzendkosten voor alleen dit item :p

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 20:28

Afbeelding
Nis vandaag met de ES royal classic :D (dekje had iets verder naar voor gemogen)
Met peesjes van pagony en een oornetje van eurostar
Heb thuis nog donkerblauwe scapa bandages die er ook bijpassen

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 20:34

Ik heb vandaag mijn eerste ES dekje binnengekregen. Het valt me alleen op dat de achterkant oploopt maar niet de voorkant. Bij de PS loopt de voorkant juist op zodat je hem goed in de kamer kunt trekken.

Hebben mensen hier problemen met de ES ver genoeg in de kamer trekken? Gaan deze niet schuiven?

Twijfel een beetje of ik hem wel in gebruik neem, bang dat deze gaat schuiven, zonde van het geld dan..

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 20:44

Ik vind juist dat hij mooi in de kamer omhoog te trekken is. Zie foto!
Afbeelding

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 21:01

Jenara schreef:
Als er nog iemand bij the horselet zou willen bestellen, maar niet aan 3 items geraakt, ik wil heel graag het navy cob oornetje (padded), maar geen interesse in andere items en vind het dan nogal veel verzendkosten voor alleen dit item :p

Uit welke omgeving kom je?

Jenara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 21:16

Lys_PPA schreef:
Jenara schreef:

Uit welke omgeving kom je?

Gent, België :)

MissJG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 21:17

Hoe vallen de halsters van PS? Mijn lieverd heeft normaal maar cob. En deze zijn er alleen nog in full bij the horselet.

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 21:20

MissJG schreef:
Hoe vallen de halsters van PS? Mijn lieverd heeft normaal maar cob. En deze zijn er alleen nog in full bij the horselet.

Daar was ik ook wel benieuwd naar haha!

Maar ik heb ook geen 3 dingen te bestellen :')

MissJG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 21:22

Drico schreef:
MissJG schreef:

Daar was ik ook wel benieuwd naar haha!

Maar ik heb ook geen 3 dingen te bestellen :')

Als ze nou iets kleiner dan normaal vallen... bestel ik ze gewoon alle 3. :=

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 21:41

Jenara schreef:
Gent, België :)

Jammer! Dat gaat niet veel verschil maken. Mocht iemand uit Noord of midden Limburg of onderin Brabant (of omgeving Oss) samen willen doen dan hoor ik het wel :')

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 21:43

renee16 schreef:
Ik heb vandaag mijn eerste ES dekje binnengekregen. Het valt me alleen op dat de achterkant oploopt maar niet de voorkant. Bij de PS loopt de voorkant juist op zodat je hem goed in de kamer kunt trekken.

Hebben mensen hier problemen met de ES ver genoeg in de kamer trekken? Gaan deze niet schuiven?

Twijfel een beetje of ik hem wel in gebruik neem, bang dat deze gaat schuiven, zonde van het geld dan..

Oh wat raar, ik vind juist dat ze heel mooi oplopen. Zowel voor als achter. Bij de dressuur in ieder geval wel, ik weet niet of je het over spring of dressuur hebt?

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 22:00

Devic schreef:
renee16 schreef:

Oh wat raar, ik vind juist dat ze heel mooi oplopen. Zowel voor als achter. Bij de dressuur in ieder geval wel, ik weet niet of je het over spring of dressuur hebt?

Gaat over het dressuur dekje, ik heb hem nog niet uit de verpakking gehaald, dacht het aan de vorm te zien. Dit klinkt al geruststellend :)

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 22:05

Ik vind ze ook fijn gevormd, juist doordat het ook oploopt op de rug, trekt het dekje niet scheef als je het aan de voorkant optrekt in de kamer. Ik heb een paard met een mega hoge schoft, dus zou de dekjes niet gebruiken als ze niet goed hoog in de kamer konden.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 22:23

Ik begrijp wel wat je bedoelt. De dekjes van PS lopen veel extremer op aan de voorkant. Vind dat persoonlijk wel fijner op mijn paard met giga schoft.

Hier een PS en ES om het verschil te zien

Afbeelding

Afbeelding

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 22:28

Ik trek mijn dekje altijd goed in de kamer, maar gisteren bij het rijden was mijn ES-dekje helemaal tegen de schoft gekomen.. Dat heb ik met PS en Lemieux niet :n

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 22:35

renee16 schreef:

Ik herken dit wel, viel mij ook op toen ik de ES uitpakte vandaag.
Kon hem echter wel prima in de kamer trekken!
Lag na mn les ook nog netjes.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 22:46

Wat mij tegen staat van de PS dekjes is dat ze niet allemaal een mesh binnenkant hebben en bijna alle dekjes wit van binnen zijn. De dekjes zonder mesh zweten veel meer door en zijn ook nog eens lastiger schoon te houden.
De Ice Coffee, Wine en PS Emerald hebben (bij mij) geen mesh. De Ice Coffee heb ik daarom ook ongebruikt weer doorverkocht.

Maar ook ik vind de pasvorm van PS weer fijner dan die van ES, alleen durf ik het niet te gokken op de binnenkant.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 22:49

Ik vind die lichtere binnenkant zelf niet storend. Echter heb ik dat alleen bij de vanille, dat is een ‘clinic/fotoshoot-dekje’ en dan is Eston helemaal opgepoetst met babydoekjes :+ Zo schoon als dat hij dan is wordt het dekje ook niet echt vies.

HopeDreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 23:08

Ik vind de pasvorm dan weer fijner van ES, maar denk dat dat komt doordat ik een vzh/springzadel heb. Die van ES zijn net wat meer gevormd.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 23:16

Farjen schreef:
Ik trek mijn dekje altijd goed in de kamer, maar gisteren bij het rijden was mijn ES-dekje helemaal tegen de schoft gekomen.. Dat heb ik met PS en Lemieux niet :n

Dat vind ik juist zo fijn aan de ES en PS dekjes, dat ze zo mooi van de schoft af blijven.. Ik vind ES persoonlijk nog mooier liggen dan PS.. Ik heb wel een springzadel, misschien is dat nog weer anders dan bij een dressuurzadel..