Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pferdelove schreef:Ik heb de banaansingel (90 cm) van Kifra gisteren binnengekregen,hoe vinden jullie 'm zitten?
Voor het singelen:
[ [url=m/tmwHuq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UbqR0d.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6KvCmp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SHyoZ4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na het singelen (vergeten vanaf de andere kant te fotograferen):
[ [url=m/QJBXVq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rUPrpo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Meestal kan ie na een kwartiertje nog wel 1 gaatje strakker maar dat is het dan ook wel.
MarjanB schreef:Hoe heb je hem om zitten? Qua kant? Ik deed die van mij ook achterstevoren
Daphara schreef:Hij is in ieder geval lang genoeg, ik vind het nog iets veel in de oksels zitten, maar met dat buikje ga je dat niet helemaal voorkomen ben ik bang. Deze is banaanvormig toch?
xLiez schreef:Ik heb nu dus de msfc singel in donkerbruin, 65 cm
Vertekend iets maar dekje ligt niet helemaal recht. Singelstoten hangen recht naar beneden, singel kan helaas echt niet langer ivm dekje. Voor nu is hij prima zo, zadel blijft beter liggen dan met mijn banaansingel.
Edit: moet hem nog wel 1 gaatje aansingelen op deze foto!
m/PHoT4N.jpg
Pferdelove schreef:MarjanB schreef:Hoe heb je hem om zitten? Qua kant? Ik deed die van mij ook achterstevoren
Hij zit met de uitsparingen van de benen naar voren. Dus met de bolle kant naar achteren. Dus weet niet of andersom dan een optie is? https://www.kifrahorse.nl/Dressuursinge ... ch-LamswolDaphara schreef:Hij is in ieder geval lang genoeg, ik vind het nog iets veel in de oksels zitten, maar met dat buikje ga je dat niet helemaal voorkomen ben ik bang. Deze is banaanvormig toch?
Ja wel lang genoeg? Mijn gevoel zei dat de gespen nog hoger moesten, al ben ik bang dat die maat sowieso niet te vinden is. Hij zit inderdaad nog wel in haar oksels, wol deukte ook al in, ondanks dat er maar een paar stappen mee gemaakt zijn. Deze is inderdaad banaanvormig, zie link hierboven.
Spenk schreef:Die msfc is echt geen fijne... Althans hier niet. Leer werd heel snel slecht en ging wondjes geven. Gauw de deur uit gedaan.
__Suzanne__ schreef:Hoe om moet een banaansingel om naar voren schuiven te voorkomen?![]()
Met de bolle kant naar achteren? Of juist andersom?
Saaams schreef:Mijn zadelmaker vind mijn singel van QHP (Bold) maar raar. Hij snapt niet waarom ik niet gewoon een rechte sinpele neopreen singel koop. Toen begon ik te lachen. Want tja hallo wereld van anatomisch.
Maar ik kon geen antwoord geven waarom ik het niet zo willen.
Iemand die de voordelen ziet van zo’n singel, ik zag op een vlog dat Jill Huijbrechts er bij zweert.
bliksempie schreef:__Suzanne__ schreef:Hoe om moet een banaansingel om naar voren schuiven te voorkomen?![]()
Met de bolle kant naar achteren? Of juist andersom?
Kijk dit filmpje even:
https://www.youtube.com/watch?v=oh-nTYcqx_k
11:40 over de banaansingel
@Spenk; ik hou hoop![]()