Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
shetlandfan schreef:Zag net op de website van EJ en ook de website van Bucas dat de Recuptex straks ook komt in de kleine ponymaatjes, tot mini maatje 3'6/107 onderlengte zelfs! Nou EJ berichtje gestuurd of ze iets weten over de levertijd voor de kleinere maten.
Gaat zeker op mijn verlanglijstje voor eentje in 4'3 of 4'6.
Dan nog een vraag, zijn er mensen die ervaring hebben met zowel de Bucas Recuptex als Back on Track of vergelijkbaar merk? Zit er echt verschil in werking tussen deze 2 dekens? Werkt de Recuptex beter, minder, net zo goed...
celinetsjil schreef:Iemand niemand??
Moest de vraag hier stellen maar word voorledig overgeslagen..
Wie heeft alleen de Uitrijdeken en wat zijn de ervaringen?
Stamper schreef:Het was evem beetje wennen
..
Maar zowel instructrische als ik vonden haar soepeler!
Denk ook bij me eigen, had in het begin er ook niet veel verwachting in. Maar als ze echt niet zouden werken, zouden ze in mijn ogen ook niet uitverkocht zijn, en wel op marktpkaats staan...
Lootje1991 schreef:Datbeniknou bij mijn paard kan je de bilspieren trillen met deken, maar zonder deken niet. Lijkt me dan toch duidelijk? Het is gewoon dat de spieren warmer worden door weerkaatsing en daardoor een losser paard.
DatBenIkNou schreef:Lootje1991 schreef:Datbeniknou bij mijn paard kan je de bilspieren trillen met deken, maar zonder deken niet. Lijkt me dan toch duidelijk? Het is gewoon dat de spieren warmer worden door weerkaatsing en daardoor een losser paard.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/4582282.stm
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/4582282.stm
Er is écht geen enkel wetenschappelijke onderbouwing hiervoor. Ik vond het ook typerend dat Dochorses mijn kritische vragen om onderbouwing hiervan op Facebook verwijderd heeft.
Ghostattack schreef:Mijn instructrice is thermograaf en ik krijg de deken vandaag binnen, ik kan eventueel vragen of zij de camera eens mee kan nemen?
Fauvetje schreef:Zou misschien al een milde wetenschappelijke proof zijn![]()
Je mag de uitslag altijd delen