__Astrid schreef:OOOOH MYYYY GOOOOODDD er zit echt veeeel te veel leuk spul bij kramer erbij!
Had dikwijls wel al veel leuk spul gezien dat ik wel wou, maar nooit besteld.
Maar nu zitten er een aantal echte MUST HAVES bij!![]()
![]()
Astrid word wild.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Janine1990 schreef:Goed idee, nog even de kramer catalogus bekijken!
Wilde eigenlijk de fleecedeken van Equitheme CSI, maar wie weet het kramer nog iets anders...
Edit: Kan dus niet online kijken...Was toch atlijd wel zo?
Veulen84 schreef:Janine1990 schreef:Goed idee, nog even de kramer catalogus bekijken!
Wilde eigenlijk de fleecedeken van Equitheme CSI, maar wie weet het kramer nog iets anders...
Edit: Kan dus niet online kijken...Was toch atlijd wel zo?
http://www.kramer.nl/NIEUW.htm?websale8 ... &ci=257331
Veulen84 schreef:Janine1990 schreef:Ja, dat had ik al gevonden. Thanks anyway!!![]()
Maar is toch niet zo mooi als catalogus kijken. De foto's zijn genomen op mannenpoppen met tepels...
![]()
![]()
Gewoon aanvragen die catalogusNiks is zo lekker als door een papieren versie te bladeren.
Froos schreef:Voor de mensen die nog twijfelen over de Eskadron collectie op hun vos;
Bij mijn gerelateerde foto's op Instagram stond een foto van een vosje van iemand die "nadjaresne" heet.
Ja, ik zit nu toch wel te twijfelen over die darknavy BS (misschien wel de hele set haha) ...![]()
(ze heeft trouwens ook foto's van de bicolor cotton in smaragdgroen en de pink BS op haar vosje)
Edit; heeft iemand nog een plek waar ik een Navy brilliant dura van afgelopen winter in DL kan vinden?
Capriootje schreef:Froos schreef:Voor de mensen die nog twijfelen over de Eskadron collectie op hun vos;
Bij mijn gerelateerde foto's op Instagram stond een foto van een vosje van iemand die "nadjaresne" heet.
Ja, ik zit nu toch wel te twijfelen over die darknavy BS (misschien wel de hele set haha) ...![]()
(ze heeft trouwens ook foto's van de bicolor cotton in smaragdgroen en de pink BS op haar vosje)
Edit; heeft iemand nog een plek waar ik een Navy brilliant dura van afgelopen winter in DL kan vinden?
Op de facebook Eskadron for sale or buy komen ze nog weleens voorbij