Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hannatjuh schreef:pmarena schreef:Nou dan moet ik het toch maar eens vragen aan de bazin van Barefoot of ze er over na wil denken
Als jullie het echt graag willen: Zouden jullie een beetje met iets van een plaatje aan kunnen geven wat je bedoelt, welk onderdeel van het tuig je graag zou willen / hoe de longeersingel aangepast zou moeten worden om het daar voor te kunnen gebruiken?
Dan heb ik ook iets concreets te vragen of ze er eens over na wil denken om zoiets aan te gaan bieden, dan moet ze zelf verder maar iemand zoeken die verstand heeft van mennen want ik kan daaron niet echt meedenken
ja tof!
Mariett misschien kunnen wij samen tot een wensenlijst met komen via de pb?
Teteltee schreef:Pmarena: Ja dat is echt slim, van die 'dubbele' zadels. Maar die zijn voor mij als buitenstaander natuurlijk nooit te krijgen. Maar ik schrijf het idee nog niet af hoor, ja het heeft nogal wat voeten in de aarde maar ik heb inmiddels 2 bedrijven gestart en met succes (waarvan ik er 1 nog steeds run) dus ik ben niet bang voor een uitdaging en weet wat er allemaal bij komt kijken. Ik duik weer in Word en de rekenmachine..
maralyn schreef:Pmarena.
Een Graundeur pad (Hoe je het ook schrijft.)
Ik heb er HD inlages inzitten, aangezien het een VPS loos zadel is.
Dit was eerder niet zo. Maar doordat we veel reden, vond ik dit wel nodig.
Ik heb wel iets.... foto's... die kan ik je wel via pb versturen.
Mizora schreef:Dat hij zonder pad beter ligt dan met bij een wat smalle pommel is eigenlijk heel logisch. de inlages vullen die ruimte namelijk zelf ook op.
HD-inlages zijn pas veel later gekomen dan de vps-loze zadels, dus zou je eventueel niet de moosegummy inlages kunnen proberen, zoals ze eerder bij de vps-loze zadels geleverd werden?
Naast een grotere pommel, want ook dat kan flink protest opleveren.
jokari schreef:pittig ding, zo te horen.
Ik had er zaterdag ook zo eentje onder mij, die behoorlijk boos was toen wij op terugweg naar stal een stalgenootje tegenkwamen dat vertrok op wandeling en waar mevrouwtje niet achter mocht gaan.
Vond wel dat mijn Ghost toch wel redelijk onstabiel lag, had er niet veel vertrouwen in en zag mezelf al met zadel en al opzij glijden...
Kom ik op stal, hangt die singel gewoon los !Wel nog vast aan beide kanten, maar dus overduidelijk niet aangesingeld, ik kon zo tussen singel en buik doorkijken.
Pluim voor de Ghost dat ie toch maar mooi is blijven liggen in galop en bij de dwaze kuren van ponylief.