Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
xLauLaUx schreef:Mag ik hier even komen binnenvallen?
Ik was al een tijdje aan het nadenken over een bruine set voor mijn fries, maar omdat alles nieuw kopen zo duur zou zijn heb ik het maar wat links laten liggen, maar dit verven zou een mooie oplossing zijn! Ik heb nu alles in het zwart, en dat is in feite wel mooi, maar op zo'n zwart paard is het al snel te veel.. Alleen ben ik aan het twijfelen of bruin wel zo mooi zal uitvallen op haar, ook al omdat ze in de zomer best wel verkleurt naar een vosbruine met zwarte ondertoon... Wat zijn jullie ervaringen van bruine spullen op zwarte 'toverballen'?
Leen_ schreef:Ik heb net mijn lage neusriem een eerste laag gegeven, maar ik had de rijk bruin genomen, maar denk dat ik beter de donkerbruine had genomen. Is moeilijk te zien op de plaatjes.
Ik denk dat ik mijn prestige zadeltje toch ga doen, wel helemaal perfect zoals het moet en niet snel snel. We hebben thuis een airbrush staan dus daar ga ik het ook mee doen.
Ik ga het wel niet meer bij leerverfshop.nl bestellen, geen haar op mijn hoofd dat daar aan denkt. Wel bij deleerverfwinkel.nl Veel goedkoper, en ik hoop een betere service.
Ik ga dan ook een wit randje aan het zitvlak maken, daar heb ik nu wel een soort van biesje lopen wat gekleurd kan zijn maar het is gewoon zwart. Springzadel wil ik dan ook dezelfde kleur maken. Of misschien doe ik die wel met het rijk bruin en mijn dressuur dan met het donkerbruin. Of de bovenkant van beide zadels met donkerbruin en de onderkant (tussen zweetbladen) met rijk bruin. Zou zonde zijn om dat flesje zomaar te laten staan.
Suzie99 schreef:Leen_ schreef:Ik heb net mijn lage neusriem een eerste laag gegeven, maar ik had de rijk bruin genomen, maar denk dat ik beter de donkerbruine had genomen. Is moeilijk te zien op de plaatjes.
Ik denk dat ik mijn prestige zadeltje toch ga doen, wel helemaal perfect zoals het moet en niet snel snel. We hebben thuis een airbrush staan dus daar ga ik het ook mee doen.
Ik ga het wel niet meer bij leerverfshop.nl bestellen, geen haar op mijn hoofd dat daar aan denkt. Wel bij deleerverfwinkel.nl Veel goedkoper, en ik hoop een betere service.
Ik ga dan ook een wit randje aan het zitvlak maken, daar heb ik nu wel een soort van biesje lopen wat gekleurd kan zijn maar het is gewoon zwart. Springzadel wil ik dan ook dezelfde kleur maken. Of misschien doe ik die wel met het rijk bruin en mijn dressuur dan met het donkerbruin. Of de bovenkant van beide zadels met donkerbruin en de onderkant (tussen zweetbladen) met rijk bruin. Zou zonde zijn om dat flesje zomaar te laten staan.
Heb je een foto van hoe de rijkbruin er uit ziet?
locorette schreef:Zodra mijn geld weer binnen is ga ik mijn Petrie's bruin verven. Heb besloten om het toch maar te doen!
Welke kleur bruin moet ik dan eigenlijk nemen? Weet niet of de kleuren exact zo uitvallen als op de foto, las ergens in het topic dat de kleuren iets lichter uitvallen. Mocht dit het geval zijn, kan ik dan het beste de normale bruin kleur nemen?
Leen_ schreef:Ik heb al heel wat bruine spullen, en ik heb naar deleerverfwinkel.nl gemaild of ik een kleurstaaltje mocht doorgeven zodat zij kijken welke kleur het beste erbij past. Dat was geen enkel probleem voor hen. Dus misschien als je ergens iets hebt in de kleur dat je wil. Al is het maar een stukje uit een magazine.
Ik heb van mijn teugels de stops afgehaald, die ga ik dus opsturen. Dan ben ik zeker dat ik nu wel de juiste kleur heb om bij de rest te passen.
Nies_ schreef:Als je bij google de engelse kleurnaam intypt met "Angelus" er bij dan heb je kans dat je duidelijke foto's vind. Zo heb ik ook mijn blauw en roze gekozen!
Suzie99 schreef:Leen_ schreef:Ik heb net mijn lage neusriem een eerste laag gegeven, maar ik had de rijk bruin genomen, maar denk dat ik beter de donkerbruine had genomen. Is moeilijk te zien op de plaatjes.
Heb je een foto van hoe de rijkbruin er uit ziet?