Hallo,
Hierbij wat beeldmateriaal van mijn nieuwe bruine barefoot London maat 1, en mijn "probleem" met de pad.
Ik ben allereerst benieuwd hoe jullie vinden dat het zadel ligt? (excuus, mijn paard was in relax modus
)

Daarnaast heb ik, zoals ik al eerder aangaf, het gevoel dat de pad niet helemaal lekker onder mijn zadel ligt.
Op deze foto, maar ook op bovenstaande foto's kun je dat (volgens mij) goed zien.

Het lijkt net of het model van de pad verkeerd is ofzo. Ivm de singel lus kan ik de pad er niet op een andere manier onderkrijgen, want dan trekt hij de singelstoten samen.
Als laatste heb ik nog een vraag over de Stretch & Breath singel van Barefoot

Zoals hopelijk op de foto's is te zien zijn er in het elastiek achter de gespen 2 bobbels gekomen. Deze zijn "hard" en niet meer terug te drukken. Ze drukken ook in mijn paard zijn buik, en ik merk dat hij het niet fijn vind om aangesingeld te worden, terwijl hij eerst geen kick gaf. Zijn er meer mensen die dit probleem ervaren? Zo ja, hoe is het op te lossen? Ik haal de singel er na het "rijden" altijd helemaal af en in mijn kast ligt hij op het zadel.