Ik vind ze tot nu toe ook niet erg mooi, maar verhalen zijn heel positief. Ik zelf heb nog wel eens wat moeite met benen aanleggen bij paard als er veel zadel tussen zit (heb ook x benen waar het niet makkelijker op word). Dus denk later wel een hele goede kandidaat te zien in het Custom zadel. Tot die tijd blijf ik lekker meelezen om uit te vogelen wat ik wil.
Je betaald pas als je tevreden bent Bij aflevering van het zadel krijg je 2 weken de tijd om het zadel te proberen. Ben je tevreden dan betaal je, zo niet dan gaan we kijken naar een oplossing om je wel tevreden te krijgen. Gezien de positieve reacties hier, werkt dit systeem prima! Welke regio woon je?
Ook ik heb vandaag een prachtige custom besteld! Claudia is zelfs 2x bij mij thuis geweest om te passen. Het is de Icon coda geworden. Ik heb 'm in het bruin met zwart besteld. Nu 12 weken wachten, maar heb een fijn leenzadel gekregen waar m'n paard ook goed op loopt!
Hier mn afspraak voor vrijdag moeten afzeggen. Mag zelf minstens week niet rijden. Schouder in de tape. Iets met mn aanhechting en botvlies. Doet zeeeeer haha.
Vandaag heb ik voor het eerst met m'n leenzadel gereden en wow wat een verschil voelde ik zeg! Ik zat met een zeer grote smile op m'n paard, haha. Hij ging zo super onder mij en alle oefeningen deed ie met gemak. De zijgangen, geen probleem, de verzamelde galop, geen probleem, de piaffe en zelfs begin passage was ook geen probleem! Alles ging (zo voelde het tenminste) als vanzelf. Ik ben zo blij dat ik nu eindelijk (na veel zadels geprobeerd te hebben) het zadel gevonden heb voor mij en mijn paard. Claudia, nogmaals bedankt en ik zit met smart te wachten op mijn nieuwe aanwinst!
Ben nog steeds aan het verder sparen maar wil ze eigenlijk al eens in het "echt" zien
Pipi
Geplaatst: 22-05-13 16:57
Nav al jullie over enthousiaste reacties/verhalen over deze zadels,heb ik vanmiddag Claudia gebeld om een afspraak te maken. Volgende week vrijdag komt ze
Ik heb een 5 jarige friese merrie,rondgeribt,vrij korte rug,iets verzonken middenstuk. Volgens zeggen zal de Icon flight het beste gaan passen,maar we zullen zien. Manlief kreeg alleen wel lichtelijk een hartkramp toen hij de prijs hoorde Maar ja,levertijd is tussen de 10 en 12 weken,dus nog wel even de tijd om door te sparen.
Ik hoop alleen met heel m'n hart dat ik wel een leenzadel kan krijgen,huidige zadel ligt echt beroerd nu en ze wordt er narrig van en wil er niet meer fijn onder lopen.
nadita
Geplaatst: 22-05-13 17:29
Spannend Pippi. Ik heb ook de Icon Flight besteld voor mijn rondgeribde Fries met vrij korte rug. Ik wacht inmiddels 11 weken.... Zucht. Duurt wel lang
Pipi
Geplaatst: 22-05-13 17:49
Dat is wel lang wachten ja.
Weet iemand waar ik een foto kan vinden van de Everest?
Dat is de Everest met wrongen onder het zweetblad. Er is inmiddels een ook nieuwe Everest met de wrongen op het zweetblad. Die is echt net nieuw, niet veel mensen zullen die al kennen
vencedor
Geplaatst: 22-05-13 18:33
Ik zou afgelopen week nog een nieuw type icon gaan testen. Weet even niet meer welke.. Helaas af moeten zeggen wegens ontsteking in mn schouder. Vanaf vandaag weer rustig aan opbouwen dus hopelijk snel een nieuwe afspraak!