Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
*
- nu worden er arme beestjes uit hun slaapplaatsje geknikkerd om dat ding te kunnen testen??? Oude grote handoek kan ook, zoland het maar het hele zadel aan de onderkant beschermt tegen vies worden totdat je de knoop doorhakt.
Maar hij is blij dat ik het eerst test. 

Jasia schreef:Jeetje wat een verbouwing Pmarena
Buitenzinnig: Ik geloof dat ik de beugels niet gebruik, ze hangen er wel aan, maar meestal zit ik door en daarbij gebruik ik de beugels niet.
Heb jij die pad van Grandeur? Hoe duur is die? En zou dat wat zijn voor (dag)tochten?
) Buitenzinnig schreef:Misschien kan je ergens een leuk Spaans dekje scoren op een beurs of zo??? Met van die zwaluwstaartjes er aan??? (en een gouden randje of 2)

) makkelijker natuurlijk vanwege dat smalle stukje, ik denk dat dat de oorzaak is 
Nichtje vond hem ook waardeloos zitten door die beugelophanging terwijl ze de Butterfly wèl heerlijk vond qua zit 
Maar je merkt het toch al snel als je gaat schuiven e.d. , ik WIL graag dat het werkt maar als het duidelijk niet werkt dan registreer ik dat natuurlijk wel...want dan kan ik naar een oplossing zoeken 

En anders een setje extra inlagen er in....