Letizia schreef:Niet bijvullen, maar de vulling vernieuwen, in mijn geval dan
Hum ja daar kan verschil in zitten.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dormy schreef:Ik heb met mijn massimo ook al binnen een half jaar de vulling volledig laten vervangen. De fabrieksvulling is niet bepaald je van het.
taverno schreef:Ik heb mijn zadel nu 2,5 jaar en er zitten best al veel gebruiksporen op.Alles wat er per ongeluk langsgaat veroorzaakt een beschadiging.Kwalitatief valt het zadel me wel tegen.
Het is 2x opgevuld, niet de hele vulling vervangen.Volgens mij kost dat bij mijn zadelpasser 150 euro.
Anoniem schreef:Mijn zadel raak ik maar niet kwijt, ik snap niet goed waarom...
Is werkelijk nog geen halfjaar gebruikt...
Sabbientje schreef:Anoniem schreef:Mijn zadel raak ik maar niet kwijt, ik snap niet goed waarom...
Is werkelijk nog geen halfjaar gebruikt...
Denk dat het de maat is, waardoor het lastig is het zadel kwijt te raken. (boom 34/ 18")
De meeste bredere paarden zijn vaak paarden met een kortere rug.
Hoe lang staat jou zadel al te koop?
Ik ben ruim een jaar bezig geweest met het verkopen van een Euroriding Titan met dezelfde maten. Bij mij heeft uiteindelijk mijn zadelmaker geholpen met de verkoop.
Die heeft het zadel meegenomen en onder contract verkocht.
Anoniem schreef:Sabbientje schreef:Denk dat het de maat is, waardoor het lastig is het zadel kwijt te raken. (boom 34/ 18")
De meeste bredere paarden zijn vaak paarden met een kortere rug.
Hoe lang staat jou zadel al te koop?
Ik ben ruim een jaar bezig geweest met het verkopen van een Euroriding Titan met dezelfde maten. Bij mij heeft uiteindelijk mijn zadelmaker geholpen met de verkoop.
Die heeft het zadel meegenomen en onder contract verkocht.
18 inch is nog steeds kort hoor.
Hij staat ruim een halfjaar te koop inmiddels. Of ietsjes minder.
Japeloup schreef:Nammie, kan ook zijn dat het zadel net niet in balans ligt. Heeft je zadelmaker je zien rijden? Voor sommige mensen is het beter als het zwaarte punt net iets meer naar voren of juist naar achter ligt. Maar met een filmpje kunnen we wellicht met je meedenken.
Over het vrij zitten in de dressuur uitvoering kan ik mee praten, daarom had ik gekozen voor de tölt. Heeft zelfs een nog vlakkere zitting dan de trail.