Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zooist schreef:En tussen een paar witte haren en een witte rug zit ook wel erg veel verschil!
Ik vind het zo'n dom verhaal. Dat zie je toch gebeuren?
Het is onmogelijk dat het met een *poef/toverstok* wit was.
Zonnetje81 schreef:Zooist schreef:En tussen een paar witte haren en een witte rug zit ook wel erg veel verschil!
Ik vind het zo'n dom verhaal. Dat zie je toch gebeuren?
Het is onmogelijk dat het met een *poef/toverstok* wit was.
Ja dat kan niet van 1 op de andere dag. Even buiten beschouwing gelaten wat wel/niet waar is. Witte haren krijg je niet zomaar, die krijg je bij open wonden....toch? Dus dat lijkt me niet logisch gezien arno zn zadels super zacht zijn. Of het moet bij de ruggegraat klemmen...? Maar ook dat zie je.
mamendt schreef:witte haren krijg je ook van onderhuidse kneuzingen, dus hoeft niet eerst open te gaan. Maar als je een beetje let op je paard moet je dit zien aankomen....en dan actie ondernemen en niet stug door rijden. Ik ben geen zadelpasser maar heb wel ogen in mijn hoofd en als je met een beetje feeling paard rijdt voel je echt wel aan je paard of het zadel oke voor hem is of niet....ze geven het echt wel aan...en als het voor jezelf of je paard niet lekker zit..weg met het ding..of het nou van AB komt of vd koningin....