Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kan ik lekker op terschelling rijden zonder bit. en trainen voor de friese kampioenschappen met bit
met hetzelfde hoofdstel. anders blijf je met spullen zeulen

Wil hem voor Elin ook aanschaffen misschien, dus als jij nou een mooie foto plaatst...
en natuurlijk uitgebreid verslag of je ook degelijk verschil merkt

iemand die verteld hoe het hoofdstel bevalt. mooi dat hij goed bevalt ! dat van de clipjes is wel raar. moet je het niet om draaien ? dat je de grote ruimte gebruikt om je bit in op te hangen ? geen idee hoor. heb het hoofdstel zelf nog nooit in handen gehad. 

Zowel als sidepull, als met bit.
maar eerder in het topic hebben al meerdere mensen hem besteld. dan neem ik aan dat ze hem nu wel binnen hebben. en dan vind ik het jammer dat je er verder niks meer van hoort. ik vind het nogal veel geld om zo even uit te proberen.
, het smalle deel hoort aan het hoofdstel, het andere deel aan je bit, dan past het wel, althans dat zou het horen te doen.
. Er zitten toch ook 2 korte leertjes bij. Ik was van plan om daar het bit aan te hangen maar ik zie dat jij die helemaal niet in gebruik hebt? Waarom niet (als ik zo vrij mag zijn
)
Heb dus blijkbaar voorheen m'n handen vast gezet en omdat hij nu rustiger met hoofd is, zie ik m'n teugels dus gespannen - ontspannen worden
Dus het is ook nog eens een leer-van-jezelf hoofdstel