Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Snoevie schreef:Fidele,ik ben dan eigenlijk wel benieuwd naar zgn wetenschappelijke stukken over waarom een bontje dan goed zou zijn onder een goedpassend zadel?
als jij me zo'n artikel kunt geven,dan heb ik nog wel een artikel hier over waarom een bontje onder een goedpassend zadel niet goed is.
ik had je vraag niet opgemerkt nl.
en ja,ik vind het behoorlijk vreemd als je een bontje alleen voor het uiterlijk gebruikt.
of eigenlijk,ik vind het niet vreemd want ik vind het ook mooi,maar ik zou dan een halfpad nemen,ziet er precies hetzelfde uit en beinvloedt de ligging van je zadel niet.
waarom geen halfpad dan?is dat soms minderwaardig ofzo?
Sannnn: je hebt ook gelpads voor op je zadel,is dat niets voor je?
paarden115 schreef:sommige vinden het mooi staan maar het is eigenlijk voor paarden met een gevoelige rug!!

Sannnn schreef:Toevallig heb ik er zaterdag 1 gekocht. Gisteren mee gereden, maar het hielp echt. Met doorzitten stuk minder last :)
Had eerst de goedkopere versie ervan, maar deze hielp toch niet zo. Maar nu die bij divoza gekocht, de dikkere en duurdere versie. Helpt echt! Dus dat is echt fijn. Maar dank je voor je tip.