PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Texas02

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 21:31

Toch blijft de Midnight Blue ook mooi, die hadden we er vandaag op <3 En we komen zo langzaam in kerstsfeer, het ES halster is even gewisseld voor zijn kerst / winter halster _O-

Afbeelding

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 22:59

Denken jullie dat er op Black Friday zelf nog hogere korting gaat zijn op ES? Ik heb mijn ogen gezet op een Denali jas, en an sich is die nu al leuk geprijsd, maar zou echt balen als er dadelijk meer korting komt...

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 23:08

Hypostore doet altijd 30%, ES zelf of Ruitergoed geen idee.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 23:43

Ik vind de modern black van ES erg mooi! Gezien ik nu een licht paard rijd, is zwart wel weer chique

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 00:26

Flubberboot schreef:
Denken jullie dat er op Black Friday zelf nog hogere korting gaat zijn op ES? Ik heb mijn ogen gezet op een Denali jas, en an sich is die nu al leuk geprijsd, maar zou echt balen als er dadelijk meer korting komt...

Met de code ESGIFT15 gaat er nog extra korting af. Dan heb je hem voor €250,-

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 00:44

Bij mij deed de code het bij de eerste bestelling wel in ieder geval, bij de tweede niet. Je kunt sowieso 5% korting krijgen met de code BLACKWEEK5, die doet het gegarandeerd wel. Maar wel één van de twee, niet beide (ik heb het geprobeerd, kon het niet laten O:) ).

De Modern Black gaat denk ik inderdaad wel chique zijn op een licht paard! Ik vind hem wel heel mooi, maar niet voor op mijn donkerbruine.

De Modern Purple Night blijf ik wel heel mooi vinden. Ik denk toch stiekem mooier dan de Purple Gold. Maar beide wil/hoef ik niet, dus dan moet het maar zo blijven. Of de Purple Gold verkopen, maar of je daar nou nog zo veel voor krijgt vraag ik me ook af. En dat vind ik dan zonde.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 01:03

Flubberboot schreef:

Ik heb deze vorige week besteld met singles day, en de code die hier genoemd word, heb 220 voor de jas betaald!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 01:37

Haha, ik zie het nu pas, mijn paardje staat in uitgelicht met de Steel Blue foto die ik hier plaatste. Gaaf :D

ziezoziezo22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 08:35

Texas op een donker paard staat de modern black ook mooi vind ik.
Die van mij staat op de es site met dit shabrak en hij was toen donker bruin.
Nu is hij weer zwart @wintervacht.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 08:51

Ik houd persoonlijk niet van zwart op bruin om zelf te hebben, ik heb dat een keer geprobeerd maar ik vond het echt heel saai staan op hem.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 09:55

Ik moet op mijn handen zitten. :')
Ben ook zo bang dat dadelijk ineens het dressuurzadel niet past of weet ik het wat en zit ik weer met een extra dekje te kijken. Ik heb er nog zoveel..m

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 10:42

Samantha_ schreef:
Flubberboot schreef:

Ik heb deze vorige week besteld met singles day, en de code die hier genoemd word, heb 220 voor de jas betaald!

Hmmm! Dan wacht ik toch nog even af!!
Heb hem wel nodig, maar kan ook voor een goedkopere variant gaan als hij toch terug duurder wordt!

Django_Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 12:59

Oh die singles day korting.. Ik heb overwogen de Anemone te bestellen, maar daar wacht ik nog even mee tot het kind terug is van trainingskamp..

Ik heb een nieuw paar HKM Davos besteld <3

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 14:21

Django_Mette schreef:
Oh die singles day korting.. Ik heb overwogen de Anemone te bestellen, maar daar wacht ik nog even mee tot het kind terug is van trainingskamp..

Ik zou even tot Black Friday zelf wachten met de Anemone. 30% bij Hypostore, dat was het ten minste wel altijd. En wat Ruitergoed altijd deed weet ik eigenlijk niet meer, volgens mij deed men dat wel in combinatie met hun vip korting.

Django_Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 15:28

Texas02 schreef:
Django_Mette schreef:

Ik zou even tot Black Friday zelf wachten met de Anemone. 30% bij Hypostore, dat was het ten minste wel altijd. En wat Ruitergoed altijd deed weet ik eigenlijk niet meer, volgens mij deed men dat wel in combinatie met hun vip korting.

Thanks, maar trainingskamp kost tegen de 900 per maand. Ik wacht wel tot paardlief weer terug is en mijn spaarrekening wat meer gespekt :=

SandraS73

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 18:21

Ik heb sinds kort een monoblad dressuurzadel. Nu glijden m’n ES dekjes weg. Hoe doen jullie dat met een monoblad zadel?

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 18:22

SandraS73 schreef:
Ik heb sinds kort een monoblad dressuurzadel. Nu glijden m’n ES dekjes weg. Hoe doen jullie dat met een monoblad zadel?

De mijne glijden niet, maar ik doe de lussen door de D-ringen vooraan. Ik vind afknippen zo zonde..
Niet de duidelijkste foto :')

Afbeelding

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 19:06

Farjen schreef:
SandraS73 schreef:

De mijne glijden niet, maar ik doe de lussen door de D-ringen vooraan. Ik vind afknippen zo zonde..
Niet de duidelijkste foto :')

[ Afbeelding ]

Dat doe ik inderdaad ook
Afbeelding

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 21:45

SandraS73 schreef:

Ik heb dat inderdaad ook. Gebruik enkel m’n ps of Sweden dekjes sindsdien.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 23:01

Ik heb ook een mono blad maar nog nooit opgevallen dat ze glijden bij mij. Maar wel een goede tip! Ga ze nu voortaan ook maar vastmaken aan dat haakje. Better safe than sorry :)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 23:28

Ik heb ze bij de bareback pad ook niet vast liggen, bij mij blijft het prima liggen.

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 00:32

SandraS73 schreef:

Eigenlijk is het zo wanneer een dekje glijd dat je zadel niet goed genoeg ligt. Dat is mij altijd verteld want ik heb ook mono maar niks glijd weg

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 10:26

Ik heb de lussen meestal los hangen en anders stop ik ze weg onder het zadelrokje.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 10:32

Ik knip Ze niet af, maar haal ze eraf met tormesje. Dus echr volledig de stiksels loshalen. Maar als dekje niet blijft liggen laat ik zadel nakijken. Als die goed ligt zou je helemaal niks hoeven vast te maken.

SandraS73

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 19:36

Dank voor de antwoorden.

Ik heb mijn zadel afgelopen dinsdag gekocht. De zadelmaker heeft dit zadel aangemeten. Lijkt mij niet dat het zadel dan niet goed ligt.
Inmiddels doe ik de lussen om m’n beugelriemen. Dan blijft het wel liggen.