Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Flubberboot schreef:Denken jullie dat er op Black Friday zelf nog hogere korting gaat zijn op ES? Ik heb mijn ogen gezet op een Denali jas, en an sich is die nu al leuk geprijsd, maar zou echt balen als er dadelijk meer korting komt...
Flubberboot schreef:Denken jullie dat er op Black Friday zelf nog hogere korting gaat zijn op ES? Ik heb mijn ogen gezet op een Denali jas, en an sich is die nu al leuk geprijsd, maar zou echt balen als er dadelijk meer korting komt...
Samantha_ schreef:Flubberboot schreef:Denken jullie dat er op Black Friday zelf nog hogere korting gaat zijn op ES? Ik heb mijn ogen gezet op een Denali jas, en an sich is die nu al leuk geprijsd, maar zou echt balen als er dadelijk meer korting komt...
Ik heb deze vorige week besteld met singles day, en de code die hier genoemd word, heb 220 voor de jas betaald!
Django_Mette schreef:Oh die singles day korting.. Ik heb overwogen de Anemone te bestellen, maar daar wacht ik nog even mee tot het kind terug is van trainingskamp..
Ik heb een nieuw paar HKM Davos besteld
Texas02 schreef:Django_Mette schreef:Oh die singles day korting.. Ik heb overwogen de Anemone te bestellen, maar daar wacht ik nog even mee tot het kind terug is van trainingskamp..
Ik heb een nieuw paar HKM Davos besteld
Ik zou even tot Black Friday zelf wachten met de Anemone. 30% bij Hypostore, dat was het ten minste wel altijd. En wat Ruitergoed altijd deed weet ik eigenlijk niet meer, volgens mij deed men dat wel in combinatie met hun vip korting.
Farjen schreef:SandraS73 schreef:Ik heb sinds kort een monoblad dressuurzadel. Nu glijden m’n ES dekjes weg. Hoe doen jullie dat met een monoblad zadel?
De mijne glijden niet, maar ik doe de lussen door de D-ringen vooraan. Ik vind afknippen zo zonde..
Niet de duidelijkste foto![]()
[ Afbeelding ]