Calimero_ schreef:Ik heb al behoorlijk wat pagina's gehad maar ik ben nog geen wit onderlegde hoofdstellen gevonden.
Iemand hier tips voor? Lak met wit onderlegd mag ook.
De Schockemöhle? Heeft zowel een variant met lakneusriem als wit onderlegd.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Calimero_ schreef:Ziet er goed uit, ga hem opzoeken!
suwis schreef:suwis schreef:Hi, heeft iemand ervaring met dit hoofdstel? Is het vergelijkbaar met de Finesse?
https://www.hooks.nl/paard/paardenuitru ... collection
Heb het hoofdstel inmiddels binnen. De leerkwaliteit is beter dan de Finesse en het kopstuk is mooi dik en zacht achter de oren zonder dat het 5cm omhoog komt. Ik ben erg tevreden!
Wiwabalia schreef:Calimero_ schreef:Ziet er goed uit, ga hem opzoeken!
Het is deze;
https://www.horze.nl/trenshoofdstellen- ... c=google10
Niet één van de goedkoopste maar bij mijn merrie gaat hij al zeker 3 jaar mee en het is een erg fijn hoofdstel.
Zelf ben ik nog wel nieuwschierig naar de Presteq of een anatomische van PS of Sweden.
amco schreef:Ik ben opzoek naar een goedkopere variant van de schockemohle Equitus Beta, weten jullie toevallig waar ik deze kan vinden? Uiteindelijk wil ik deze kopen maar zou graag eerst toch testen of ze dat op model goed zou lopen voor een langere periode.
IrishDraught schreef:[ [url=m/RIcJ11.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb al veel geprobeerd maar met deze (presteq) heb ik echt een ander paard.
Geen mooi schoon hoofd wel een blij paard dat buiten heeft gespeeld
amco schreef:Ik ben opzoek naar een goedkopere variant van de schockemohle Equitus Beta, weten jullie toevallig waar ik deze kan vinden? Uiteindelijk wil ik deze kopen maar zou graag eerst toch testen of ze dat op model goed zou lopen voor een langere periode.
R_emkee schreef:IrishDraught schreef:[ [url=m/RIcJ11.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb al veel geprobeerd maar met deze (presteq) heb ik echt een ander paard.
Geen mooi schoon hoofd wel een blij paard dat buiten heeft gespeeld
huh hoe kan die bij jou zo mooi donkerbruin zijn inde winkel zie ik ze vaak heel licht dat is wat mij tegenhield hahahha
Capriootje schreef:Ik had de antares besteld voor m’n jonkie maar helaas past hij niet fijn. Het kopstuk drukt echt tegen z’n oren. Heb hem ook even zonder frontriem gepast (geen foto gemaakt) maar ook dan heeft hij niet voldoende ruimte in z’n nek dus toch weer op zoek naar wat anders (moois). Echt heel jammer want deze vind ik echt prachtig.
[ [url=m/JLIG8Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vuVB95.jpg]Afbeelding[/url] ]
Capriootje schreef:Ik had de antares besteld voor m’n jonkie maar helaas past hij niet fijn. Het kopstuk drukt echt tegen z’n oren. Heb hem ook even zonder frontriem gepast (geen foto gemaakt) maar ook dan heeft hij niet voldoende ruimte in z’n nek dus toch weer op zoek naar wat anders (moois). Echt heel jammer want deze vind ik echt prachtig.
[ [url=m/JLIG8Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vuVB95.jpg]Afbeelding[/url] ]