Dit is toch wel mijn nieuwe favoriet. Superfijne stof en heel snel droog.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Romanoff schreef:Vandaag de Merlot binnen gekregen! Moooi kleurtje!
[ [url=m/odmtPQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn verzameling, Alleen de Ice coffee mist hier, die ligt op stal
Iriscope schreef:Mijne is ook bij het UPS punt vandaag! We hebben allemaal vast tegelijk besteld hehe. Mijn moeder gaat hem ophalen en dan doorsturen.
Ik wacht al een maand op mn nieuwe Schockemohle hoofdstel. Post hierheen duurt zo langMijn paard vroeg me vanmiddag wanneer ie zn nieuwe dekjes nou eens mag zien
manolito10 schreef:oh oh, mijn steel blue kan niet nabesteld worden. Ik mag een andere kleur uitzoeken, wie helpt me?
Ik heb pistachio white en golden olive al, wat wordt de volgende?
Ik twijfel tussen moroccan blue, amazonite en bordeaux (gaat om een donkere schimmel ruin)
Was de bordeaux nou een beetje rozig?
Trouwens, wel een beetje jammer dat ik wel mijn steel blue uv top al heb. Kan hem nog terugbrengen maar vind ze zo fijn... zou die heel erg vloeken bij moroccan blue?
aniek1985 schreef:Iriscope schreef:Mijne is ook bij het UPS punt vandaag! We hebben allemaal vast tegelijk besteld hehe. Mijn moeder gaat hem ophalen en dan doorsturen.
Ik wacht al een maand op mn nieuwe Schockemohle hoofdstel. Post hierheen duurt zo langMijn paard vroeg me vanmiddag wanneer ie zn nieuwe dekjes nou eens mag zien
Haha, ja denk ook allemaal gelijk besteld. Vond ze dit keer best snel met leveren.
Wel balen dat het bij jouw zo lang duurt voordat de pakjes aankomen. Duurt het normaal gesproken ook zo lang?
manolito10 schreef:oh oh, mijn steel blue kan niet nabesteld worden. Ik mag een andere kleur uitzoeken, wie helpt me?
Ik heb pistachio white en golden olive al, wat wordt de volgende?
Ik twijfel tussen moroccan blue, amazonite en bordeaux (gaat om een donkere schimmel ruin)
Was de bordeaux nou een beetje rozig?
Trouwens, wel een beetje jammer dat ik wel mijn steel blue uv top al heb. Kan hem nog terugbrengen maar vind ze zo fijn... zou die heel erg vloeken bij moroccan blue?