Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
plutolover schreef:Ik heb mail terug gehad de Xs is 23 cm. Nu twijfel ik. Ga ik voor 2 cm korter of 2,5 cm langer..
Daphneeeej schreef:plutolover schreef:Ik heb mail terug gehad de Xs is 23 cm. Nu twijfel ik. Ga ik voor 2 cm korter of 2,5 cm langer..
Ik denk beter iets te kort dan te lang. Als een beschermer te lang is kan het in de holte van de voorknie irriteren met bewegen/buigen van de voorknie. Of alle 2 de maten nemen en kijken welke best is.
Yvank_ schreef:Zijn ze dan wel breed genoeg? Jouw haflinger lijkt me geen dunne benen te hebben. En volgensmij is de XS echt voor pony's. Heb ze gezien bij een hele iele smalle D pony met hele dunne beentjes dat zal perfect.
IwanLuver schreef:Ik heb vandaag de witte rijbroek aangehad van Le Mieux, deze schijnt helaas behoorlijk door. De pasvorm vond ik wel mooi, wel zijn de pijpen voor langere mensen aan de korte kant vermoed ik.
pol013 schreef:IwanLuver schreef:Ik heb vandaag de witte rijbroek aangehad van Le Mieux, deze schijnt helaas behoorlijk door. De pasvorm vond ik wel mooi, wel zijn de pijpen voor langere mensen aan de korte kant vermoed ik.
Meer dan gemiddeld? Dat doorschijnen?
Ik vind het echt een super fijne broek en zou hem ook wel in het wit willen. En al die witte broeken schijnen wel iets door. Zie je de zakken? Of echt ieder detail?