Die van mij mag zachtjes aan ook wel eens gaan zitten. Ik kan geen kant op met hem (ik heb geen auto ). En hij is behoorlijk groot, dus hij groeit zachtjes aan ook uit de cosi.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Teteltee schreef:Manon: Maat 44 moet wel lukken denk ik, mits je je been mooi af laat hangen en niet in een stoelzit zit waardoor je weer verder richting de cantle gaat met je billen
jomaro schreef:Teteltee schreef:Manon: Maat 44 moet wel lukken denk ik, mits je je been mooi af laat hangen en niet in een stoelzit zit waardoor je weer verder richting de cantle gaat met je billen
Leuk om dat uit te proberen, gratis pas testservice en als het past is de ghost ook geschikt voor een maatje meerMits Manon proef persoon wil zijn
ManonGrr schreef:Haha proefpersoon wil ik wel zijn hoorteteltee is al eens bij mij geweest maar toen heb ik een half rondje op de ghost gestapt omdat ik toen al gekozen had voor de barrydale.. Helaas
@kwetal, ik heb op lansbergen gestaan maar ben daar al best een tijd weg. Denk nu drie jaar ongeveer!
Kwetal schreef:ManonGrr schreef:Haha proefpersoon wil ik wel zijn hoorteteltee is al eens bij mij geweest maar toen heb ik een half rondje op de ghost gestapt omdat ik toen al gekozen had voor de barrydale.. Helaas
@kwetal, ik heb op lansbergen gestaan maar ben daar al best een tijd weg. Denk nu drie jaar ongeveer!
Ik meende de achtergond te herkennen...sta je nog wel in de buurt??? Of heb je gewoon een dubbelganger?![]()
![]()
Waarom toen voor de Barrydale gekozen? En kom je daar nu op terug? (ikbennietnieuwsgierig)
ManonGrr schreef:Op welke foto doel je? Ik sta inderdaad nog in de buurt. Ik sta op de oude bovendijk tegenover zestienhoven. Toen teteltee hier was kon ik nog niet zoveel met mijn paard vanwege blessure. Ik heb dus een beetje gestapt en gedraafd en daar mijn keuze op gebaseerd. Nu ik de barrydale wat intensiever gebruik kom ik erachter dat het voor mij toch niet zo'n ideaal zadel is. Ik kan m'n zit er niet in vinden en stuiter alle kanten op
Kwetal schreef:ManonGrr schreef:Op welke foto doel je? Ik sta inderdaad nog in de buurt. Ik sta op de oude bovendijk tegenover zestienhoven. Toen teteltee hier was kon ik nog niet zoveel met mijn paard vanwege blessure. Ik heb dus een beetje gestapt en gedraafd en daar mijn keuze op gebaseerd. Nu ik de barrydale wat intensiever gebruik kom ik erachter dat het voor mij toch niet zo'n ideaal zadel is. Ik kan m'n zit er niet in vinden en stuiter alle kanten op
http://i45.tinypic.com/vdixif.jpg
Onder andere dezeen die in de bak...en die in het park bij de molen.....
Maar wanneer je bij Zestienhoven staat, zal je hier niet vaak meer rijden - mis je he LBB niet?
Wat zonde van de Barrydale - het is een leuk model....