Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cambiar schreef:Ik ook, vraag me af hoe de pasvorm voor paard en de zit voor de ruiter is.
Ik vind dit Hidalgo zadel gewéldig mooi bewerkt:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-MR4OD3P3.jpg
Wou metéén ook zo'n zadel, maar de vraag is natuurlijk of de kwaliteit wel voldoende is om er jonge paarden mee te rijden...
Zijn de zadels al beschikbaar om te testen?
Citaat:Hey BZ, jij verkocht Startrekks eerst he? Dat witte geval onder de beugelophanging, die kun je eronder uit halen vertelt 't verhaal, maar kunnen ze er ook terug in als mèt toch beter werkte?
En zo'n springzadel zou ik graag testen, jammer dat je die nog niet hebt. Ik denk dat ik trouwens de Mallorca ook bedoelde, en in de war was met naam boven of onder het plaatje
Buitenzinnig schreef:Akshay, deze zadels zijn ruim korter dan de Ghost en gezien de vorm van de kussens, geven ze net zo veel vrijheid. Dus het lijkt me wel een alternatief....
Buitenzinnig schreef:Jij wil meteen het paard er bij, vermoed ik![]()
Waarom zou de kwaliteit niet voldoende zijn voor een jong paard, of welk paard dan ook?
Ik heb de zadels net 1 dag binnen dus ik ga ze eerst eens zelf op een paard leggen zodat ik er wat meer over kan zeggen uit eigen ervaring/gevoel. Daarna gaan ze de het testcircuit in....
Buitenzinnig schreef:Nou vooruit, 't zweetblad komt niet zó ver naar voren als met een springzadel, maar het komt toch wel meer in de buurt van nuttig om mee te springen dan 'n dressuurzadel hoorDe Alicante is en VZ, geen springzadel en je kunt best een klein sprongetje maken op je dressuur.....
Safiera schreef:1.80 istieHester... Wat voor reus heb jij dan?