Arno is eind maart bij ons op stal geweest om een nieuw zadel aan te meten voor mijn paard. Gaf aan dat levertijd 4 maanden is. Vraagt een hoop geduld, maar ok, dat is dan zo, ik heb me ingesteld op 4 maanden wachten.
Nu zijn we 4,5 maanden en heb ik afgelopen maandag maar eens gemaild. Nog geen nieuws. Lees ik hier dat sommigen van jullie 7 maanden of nog langer hebben moeten wachten! AAARGHHH!
Rij nu met het AB-zadel van een stalgenoot (die dat zadel zelf maar sporadisch nodig heeft). Heb dus geen leenzadel. Dat gaat goed, maar ik kijk echt uit naar m'n eigen zadel. Ook omdat ik niet te veel gebruikssporen wil achterlaten op een zadel dat dus niet van mij is...
Ik krijg trouwens een San Dressage.
Damelza
Geplaatst: 14-08-14 16:22
Mijn leenzadel brugt
moet ook nog een springzadel dus ben daar en beetje voor rond aan het kijken zodat ik wellicht daar tijdelijk mee kan rijden
even een vraagje...............ik overweeg om een arno brandt zadel te kopen/bestellen MAAR krijg je de gelegenheid om een aantal weken met zo'n zadel te rijden? en heeft hij dan ook zadels die je kunt proberen met extra diepe/extra zachte zit enz enz of zijn het dan gewoon de standaard zadels?
maikeltje
Geplaatst: 14-08-14 19:30
Ik had een Sb met diepe zit als leenzadel. Heerlijk zadel, zelfde model als ik besteld had.
Wat heb jij nu voor een bruine dan?Een SB? Ik wil er nog wel 1 bij voor mijn andere poown,heb al gemaild voor een afspraak. Heb liever 2de hands,dat scheelt geld,maar dan kan ik er geen zadel op inruilen.
Geen idee,ik heb dat gehandicaptenmodel.Diepste zit en grootste wrongen. Vierkante lepel vind ik altijd wel mooi. Maar dan heb ik best kans dat hij af en toe een bruine 2de hands heeft. Ik rij nu namelijk alleen nog maar met mijn AB,mijn HB ligt te verstoffen.
En hoe lang had jij nu gewacht xTamaarJamai? Fijn dat aan t wachten morgen een einde komt dan! Ik zit nu op ruim 4,5 maanden. Geduld, geduld, geduld, zucht!
Pff, ik zit pas op 2 maanden. En kan me niet snel genoeg gaan
Vooral ook omdat ik nu niks heb op mee te rijden
afwasborstel
Geplaatst: 20-08-14 12:39
Ik meld het hier wel even als ik mijn zadel bij Arno ingeleverd heb
Ben nu nog op zoek naar een mooi bijpassend stang en trens hoofdstel wat niet te grof is maar ben er ondertussen wel achter dat dat geen makkelijk zoektocht is...