hier nog net vertoont , maar mijn Harry's horse nature / sky / dartmoor pink set tot nu toe ben verlieft geworden op de kleur maar ik denk dat ik er toch maar eens wat van moet gaan verkopen
Laatst bijgewerkt door romyloverrr op 07-09-13 08:44, in het totaal 1 keer bewerkt
omdat er een setje was dat alleen met het peesset erbij verkocht. en omdat ik toch liever geen peesbeschermers '' deel '' tussen verschillende paarden op verschillende plekken
ik heb dat oornetje ook alleen zijn de oortjes te groot het haak gedeelte niet
dabbo19
Geplaatst: 07-09-13 17:57
Ik heb mijn setjes al een tijdje maar nog niet laten zien
Mijn blauwe dekje (weet even de naam niet meer) met Pagony peesbeschermers En mijn rode dekje global met Pagony peesbeschermers en bandages Hkm
en mijn harrys horse bontje en sjabrak met peesbeschermers onbekend merk ( had eerst een bontje global maar de maten cob en full lagen er niet goed onder het zadel gelukkig had deze man deze ook )
Damelza
Geplaatst: 07-09-13 18:29
Nieuwe laarzen en dekje beschermers zijn ook redelijk nieuw
Zijn van Lipica Jas is van schockemohle , die zit normaal wel iets beter haha
MoniekV
Geplaatst: 07-09-13 22:57
Damelza schreef:
Zijn van Lipica Jas is van schockemohle , die zit normaal wel iets beter haha
Deze lipica's zijn tenminste mooi slank bij de enkel en ook geen lompe voet.
Higoma145
Geplaatst: 07-09-13 23:19
nieuwe deken voor mijn ruin hij is zo gegroeid dat hij toch echt een 205 nodig heeft als hij een 195 aan heeft is het net een meisje met een te kort jurkje
dankje! moet eerlijk zeggen dat het buiten mijn principes was om een HH deken te kopen maar deze zag er zo lekker uit plus dat het ook best een koopje was dus dacht nou kan het altijd proberen