Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maessie schreef:Ik vind het model niet verkeerd, trui ziet er ook fijn uit, alleen die kleur vind ik 2x niks. Het lijkt inderdaad wel een beetje op Maya Delorez, laat dat nu erg fijne kleding zijn![]()
Ik hou het eerst maar even bij setjes compleet maken.
Es Chantelle
[ [url=m/Bt0y3O.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/z9miOj.jpg]Afbeelding[/url] ]
maessie schreef:Ik vind het model niet verkeerd, trui ziet er ook fijn uit, alleen die kleur vind ik 2x niks. Het lijkt inderdaad wel een beetje op Maya Delorez, laat dat nu erg fijne kleding zijn![]()
Es Chantelle
aniek1985 schreef:Ik vind de trui wel mooi, maar zo wel een groot kleurverschil in de foto's.
https://www.equidivino.com/merken.html? ... p456561917
Het dekje
https://www.equidivino.com/?store-page= ... W4QAvD_BwE
DiscoDipp schreef:maessie schreef:Ik vind het model niet verkeerd, trui ziet er ook fijn uit, alleen die kleur vind ik 2x niks. Het lijkt inderdaad wel een beetje op Maya Delorez, laat dat nu erg fijne kleding zijn![]()
Es Chantelle
Ben ik de enige die zich ook stoort aan de lengte van die sporen
DiscoDipp schreef:maessie schreef:Ik vind het model niet verkeerd, trui ziet er ook fijn uit, alleen die kleur vind ik 2x niks. Het lijkt inderdaad wel een beetje op Maya Delorez, laat dat nu erg fijne kleding zijn![]()
Es Chantelle
Ben ik de enige die zich ook stoort aan de lengte van die sporen
Kimley schreef:Iemand een vergelijking van de es orchid bloom & de nieuwe ps of sweden grape?
Edit, ruitergoed gevraagd. Ze hadden het dekje niet maar wel de orchid bloom beschermers..
Hele andere kleur dus! Randje is wel bijna hetzelfde.
Had ik dit nou maar niet gezien![]()
[ [url=m/vozbay.jpg]Afbeelding[/url] ]