pmarena schreef:We hebben al 4 matenBij Ghost kunnen ze vast wel een mooie net iets langere zitting voor je voorzien toch...?
de grotere is maar een paar cm langer....... geen 10cm of zo en dit model valt al iets kleiner uit. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
woepsie90 schreef:Ik heb uit nieuwsgierigheid een heel oude Trekker gekocht voor £150![]()
Weet iemand hier toevallig iets meer over dit zadeltje?
[ [url=m/i3GAHk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die is echt uit de oude doos
)
Dank je wel
!
Gelukkig heb ik nog een grandeur met verschillende soorten inlages liggen dus dat komt wel goed. Ben benieuwd.
Dus ik kijk onbewust toch naar alternatieven die wat minimalistischer zijn en toen kwam deze oude Trekker dus voorbij! Heb ooit Ghost geprobeerd omdat die ook zo minimaal zijn, het kort zweetblad model hebben we gehad, maar dat werkte niet voor ons helaas.
Kwetal schreef:Dat is het nadeel van westernzadels, zelfs sommige boomloze modellen wegen behoorlijk wat.....![]()
Realiseer je dat die Trekker Talent (dacht ik) niet te vergelijken valt met de huidige boomloze zadels....
Buitenzinnig schreef:Ja, daar hoort een klittenbandje aan te zitten zodat je de zitting met dat klittenbandje (onder andere) vast kunt doen aan de basis, en inderdaad nog een ringetje er aan zodat je de pad met een touwtje daar weer aan vast kunt doen.
Nissima schreef:Ik heb net al mijn foto's doorgescrollt, maak regelmatig foto's van mijn Roma maar natuurlijk net precies niet dat stukje..
.maar BZ heeft ze liggen, dus die kan het laten zien... het is simpel - er is een schroefje los waardoor het klittenbandje is verdwenen... Je zou in pricipe zelf een klittenbandje er aan kunnen zetten met een Chicago schroefje - alleen heb je dan niet meer het ringetje....