Dus hopelijk krijgen ze binnenkort eindelijk eens meer kleuren zadelvormige

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Drico schreef:Ik heb HorseHealth een berichtje gestuurd over het eventueel aanvullen van meerdere kleuren zadelvormige dekjes, en ze hebben het doorgegeven aan hun productontwikkelingsteam!![]()
mirneberends schreef:Drico schreef:Ik heb HorseHealth een berichtje gestuurd over het eventueel aanvullen van meerdere kleuren zadelvormige dekjes, en ze hebben het doorgegeven aan hun productontwikkelingsteam!![]()
Hoe heb je precies dat bericht gestuurd? In het Engels via contact us?
pol013 schreef:Volgens mij is dat einde collectie mirne. Ze hebben inmiddels weer een nieuwe variant van die beschermers.
Ze reageren overigens binnen een paar dagen op een mail. Wel in het engels uiteraard.
dena_mii schreef:Zijn er misschien hier mensen met ervaring met de Lycra Hood van LeMieux?
Als ik de maatvoering van de site moet volgen, zou mijn paardje dat kleiner is dan 1.65 een L nodig hebben. Nou ga ik hem sowieso even opmeten, maar misschien weet iemand hier al hoe deze valt?
Het lijkt me handig om te gebruiken als ik de dag van tevoren al vlecht. Dan blijven zijn knotjes hopelijk goed zitten en komt er ook geen hooi en stro tussen.
Capriootje schreef:De Benetton blue beschermers zijn in de end of season sale geweest dus zullen niet aangevuld worden denk ik. Misschien dat je een shop vind die ze nog op voorraad heeft. En anders de gewone zwarte voor achter?
mirneberends schreef:Echt? Heb je dat in het Engels of Nederlands gedaan?
Ik wil graag weten of ze de Lemieux XC Boots hind nog in Benetton Blue gaan aanvullen. Gek genoeg zijn ze in Burgundy en zwart nog te verkrijgen, maar in benneton zijn ze van de site gehaald ofzo...
Drico schreef:mirneberends schreef:Echt? Heb je dat in het Engels of Nederlands gedaan?
Ik wil graag weten of ze de Lemieux XC Boots hind nog in Benetton Blue gaan aanvullen. Gek genoeg zijn ze in Burgundy en zwart nog te verkrijgen, maar in benneton zijn ze van de site gehaald ofzo...
Engels, maar ik denk inderdaad zoals de andere al zeggen dat die helaas niet meer aangevuld gaan worden
Peelie schreef:Als er geen xs in de maattabel staat, dan zullen ze die maat niet hebben...
plutolover schreef:Peelie schreef:Als er geen xs in de maattabel staat, dan zullen ze die maat niet hebben...
waarom staat die dan wel als optie?
https://www.lemieuxproducts.com/horse-w ... 7309d4cceb
Peelie schreef:plutolover schreef:
Er onder staat available in small medium large and extra large. Ik heb geen idee...
Bij de XS staat ook het zelfde gewicht als bij de S. Ik denk dat het gewoon een foutje is? En anders stuur je ze een mailtje