Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wiwabalia schreef:Oooooh, nieuwe kleuren!
Ik twijfel om de Loire te verkopen, en dan de Carbon Mesh erbij te nemen..
Iemand ervaringen of die niet beschadigt en netjes blijft?
Ellen_ov schreef:Wiwabalia schreef:Oooooh, nieuwe kleuren!
Ik twijfel om de Loire te verkopen, en dan de Carbon Mesh erbij te nemen..
Iemand ervaringen of die niet beschadigt en netjes blijft?
Ik heb twee mesh dekjes, ze zijn en blijven erg mooi. Het mesh wat bovenop zit slijt (nog) niet maar voelt ook mooi stevig, Alsin; dat gaat niet knappen of pillen oid zoals de Loire.
Wiwabalia schreef:Ik heb twee mesh dekjes, ze zijn en blijven erg mooi. Het mesh wat bovenop zit slijt (nog) niet maar voelt ook mooi stevig, Alsin; dat gaat niet knappen of pillen oid zoals de Loire.
upendo schreef:Hahaha diegene die net zijn mustard CC voor de hoofdprijs heeft verkocht knijpt zichzelf in zijn handjes.
Deze gele komt er bij mij in CC.
Hoop ook op bruin, een mooie bruine suede CC is ook heel welkom.
Nu nog een Musk CC ergens in de uitverkoop scoren en dan ben ik weer helemaal gelukkig.
Marritx schreef:upendo schreef:Hahaha diegene die net zijn mustard CC voor de hoofdprijs heeft verkocht knijpt zichzelf in zijn handjes.
Deze gele komt er bij mij in CC.
Hoop ook op bruin, een mooie bruine suede CC is ook heel welkom.
Nu nog een Musk CC ergens in de uitverkoop scoren en dan ben ik weer helemaal gelukkig.
Zooo ik baal, wilde net mijn mustard in de verkoop gaan gooien
Wiwabalia schreef:Belker schreef:Als ik een nieuw paard koop mag ik toch ook een nieuw dekje kopen?De nieuwe kleuren maar eens goed bekijken.
Of als het een mooie dag is, of als hij/zij goed heeft gelopen, of als je wedstrijd goed ging, of je gewoon blij bent met je paard.. altijd een reden voor een nieuw dekje!