Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_MelisS schreef:Ja hier ook, hij vind dat ik er zat heb.. maar opzich zegt ie er weinig van als ik weer met een nieuwe thuis kom
Ik heb even een foto gemaakt van hoe ik mn dekjes opberg..
[ [url=m/emdQvV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb denk ik nog een x aan dekjes dan wat hier op hangt.. dus ik moet even een nieuwe halen
bliksemflits schreef:_MelisS schreef:Ja hier ook, hij vind dat ik er zat heb.. maar opzich zegt ie er weinig van als ik weer met een nieuwe thuis kom
Ik heb denk ik nog een x aan dekjes dan wat hier op hangt.. dus ik moet even een nieuwe halen
Ik vind dat dus zo zonde hè, ophangen aan van die klipjes... Je blijft het in je dekje zien
Romanoff schreef:Wat een prachtige setjes komen er voorbij
Ik heb vandaag de Ice coffee op mn vosje gehad. Deze kleur wint het van de Emerald!
Ben helemaal weg van de Ice coffee![]()
[ [url=m/kjQiCi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn manlief bemoeid zich er niet mee. Voor mn verjaardag de ice coffee en wine van hem gekregen!
bliksemflits schreef:_MelisS schreef:Ja hier ook, hij vind dat ik er zat heb.. maar opzich zegt ie er weinig van als ik weer met een nieuwe thuis kom
Ik vind dat dus zo zonde hè, ophangen aan van die klipjes... Je blijft het in je dekje zien
XiiaaooNaa schreef:SteffiiY schreef:Mocht iemand nog hangers zoeken om je dekjes in op te hangen. Ik heb nog zo'n 20 ikea hangers om je dekjes aan te hangen. Mogen tegen klein prijsje worden overgenomen, ik gebruik ze niet meer.
Interesse als het die hangers die Naomi heeft zijn!