Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kirsha schreef:Phillipa schreef:Ik kan zelf de matentabel van de barefoot zadels niet meer vinden op de site? Ben ik nou zo kippig? Had één link gevonden maar dan kom ik op het hoofdmenu van de zadels uit. Wil namelijk graag de maat weten van de madrid (maat 1). Ik heb namelijk het gevoel dat zo'n nevadapad er ver onder uit gaat steken?
http://barefoot-saddle.nl/shop/nl/Zadels/
Marcella schreef:Lous schreef:Het lijkt op wol maar is het niet volgens mij. Denk dat het hetzelfde spul is wat onder mijn Arizona zit.
Dat is van het fleece achtige spul.![]()
Heb ook een PC singel, maar dan met echt bont die je ook apart kan wassen. Hoorde alleen wel laatst dat ze haast niet meer te krijgen zijn en zijn ook stervensduur, maar tot nu toe iedere cent waard.![]()
Had hier voor die tijd ook zo'n fleece achtige singel, maar ook een zadel wat behoorlijk liep te schuiven. En een paar jaar terug liep ik op Horse Event en daar staat Arthur's Westernstore ook en zag die singel hangen en was gelijk verliefd. Maar eigenlijk is daarna het schuiven een stuk minder geworden.
pmarena schreef:Bij schuivende zadels is het vaak vooral een kwestie van heel goed opletten dat je het zadel niet (ook al is het maar een pietsje) te ver naar voren legt, en een (volledig) elastische singel kan een super verschil maken
Ik zou als ik jou was eens zoeken naar een western FRA Supersingel ofzo
Of misschien is het singeltje bij mijn kassakoopjes wel wat om te proberen.