Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xsensibel schreef:Die nieuwe Olive en PS Emerald lijken denk ik wel erg op elkaar niet? Emerald heb ik al dus dan is die olive niet nodig in mn collectie hahaha
Ik heb een bod gekregen van €120 voor mn Rose set. Ik twijfel nog.. wat zouden jullie doen hahaha
[ [url=m/cLTKnI.jpg]Afbeelding[/url] ]
xsensibel schreef:Die nieuwe Olive en PS Emerald lijken denk ik wel erg op elkaar niet? Emerald heb ik al dus dan is die olive niet nodig in mn collectie hahaha
Ik heb een bod gekregen van €120 voor mn Rose set. Ik twijfel nog.. wat zouden jullie doen hahaha
[ [url=m/cLTKnI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Romeo2007 schreef:Autumnn schreef:Bedankt allenik denk dat ik de Bordeaux ga bestellen
is er ergens nog korting? Of Pasen afwachten?
Ik heb nog een hele bordeaux set ongebruikt in de aanbieding met dekje, beschermers en oortnetje
[ [url=m/sJtFgS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Texas02 schreef:Ja, fijn hè?Ik reed al wel langer in de buitenbak, maar ik ben ook zo blij dat het langer licht is! Eindelijk ook weer 's avonds op buitenrit kunnen!
De Crystal Grey is ook mooi hoor! Lijkt mooi op een schimmel!
Romeo2007 schreef:Autumnn schreef:Bedankt allenik denk dat ik de Bordeaux ga bestellen
Ik heb nog een hele bordeaux set ongebruikt in de aanbieding met dekje, beschermers en oortnetje
Matheno schreef:Texas02 schreef:Ja, fijn hè?Ik reed al wel langer in de buitenbak, maar ik ben ook zo blij dat het langer licht is! Eindelijk ook weer 's avonds op buitenrit kunnen!
De Crystal Grey is ook mooi hoor! Lijkt mooi op een schimmel!
Onze binnenbak is ook heerlijk, dus ik mag niet klagen, maar buiten is toch het meest lekker. Ondanks de steekmuggen.