PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SpikkelFire

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 18:45

Ja hier! :') Ik had de wine gekregen van hem voor mijn verjaardag, heel blij mee. Maar de ice coffee en sage wil ik toch ook wel op korte termijn erbij halen, maar dat snapt ie dus echt niet. :')

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 18:56

Ja.. mijn vriend snapt dus niet dat ik de lavender echt nodig heb _O-

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 19:01

Ja hier ook, hij vind dat ik er zat heb.. maar opzich zegt ie er weinig van als ik weer met een nieuwe thuis kom :')
Ik heb even een foto gemaakt van hoe ik mn dekjes opberg..

Afbeelding

Ik heb denk ik nog een x aan dekjes dan wat hier op hangt.. dus ik moet even een nieuwe halen :')

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 19:02

Haha, ja heel herkenbaar _O-. Die snapt er weinig van weer een ander dekje lol. Maar hij is er inmiddels aardig aan gewend.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 19:08

Mijn man ook!

Je koopt toch pas iets nieuws als het oude kapot is?

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 19:13

Voor de mensen die ES dekjes hebben onder een springzadel, heb je dan echt de jump variant of de veelzijdigheid? Ik zie bv op Hypostore maar 1 springdekje, de rest is VZ. Ik twijfel welke ik moet hebben voor onder mijn nieuwe springzadel.

Heeft iemand een foto van het VZ dekje onder een springzadel?

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 19:20

ivy_power89 schreef:
Mijn man ook!

Je koopt toch pas iets nieuws als het oude kapot is?

Ja of.. je hebt toch maar 1 paard?! :Y)

_Zeppelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 19:26

Is dat de pistache die daar tussen hangt?
_MelisS schreef:
Ja hier ook, hij vind dat ik er zat heb.. maar opzich zegt ie er weinig van als ik weer met een nieuwe thuis kom :')
Ik heb even een foto gemaakt van hoe ik mn dekjes opberg..

[ [url=m/emdQvV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb denk ik nog een x aan dekjes dan wat hier op hangt.. dus ik moet even een nieuwe halen :')

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 19:28

Hier zegt ie niet zoveel ervan, hij heeft er ook niks van te zeggen :') verdien mn eigen geld, hij heeft zijn hobby, ik het mijne :D

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 19:33

anoukwendy schreef:
Hier zegt ie niet zoveel ervan, hij heeft er ook niks van te zeggen :') verdien mn eigen geld, hij heeft zijn hobby, ik het mijne :D

Jaa dat dus :')

@_zeppelin nee de laguna mint!

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 19:51

Kimley schreef:
Hebben jullie ook van die stomme partners die vinden dat je "dekjes genoeg" hebt? :roll:

_O- ik kocht net 3 nieuwe dekjes en vroeg nr4 aan mijn vriend voor mijn verjaardag (in juli :') ) dat kon hij dus ook écht niet begrijpen!!! “Je hebt nog 3 nieuwe liggen?!” _O- Maar uiteindelijk is hij gezwicht ;) :P hihi

manolito10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 19:52

Die van mij heeft me praktisch gedwongen de golden olive te kopen? En hij geeft heel serieus advies over welk shirt waar bij zou passen, of welke kleur bij mijn paard past. Voordeel van man die een oog voor mode heeft *\o/*

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 19:55

manolito10 schreef:
Die van mij heeft me praktisch gedwongen de golden olive te kopen? En hij geeft heel serieus advies over welk shirt waar bij zou passen, of welke kleur bij mijn paard past. Voordeel van man die een oog voor mode heeft *\o/*

Zullen we ruilen? :')

Jolynne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 19:57

Ik laat het bij de buurvrouw leveren, heeft hij niet eens door dat er zoveel pakketjes toekomen :D

Hij doet met regelmaat de paarden, maar ik heb zoveel (bv. +50 halsters) dat hij niet eens opmerkt dat er iets nieuws bijzit :+

Ik was bijna gezwicht voor enkele dekjes, maar na 5x mijn winkelmandje gevuld te hebben gelijk weer weggeklikt haha

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 20:03

EdkingEnzo schreef:
Voor de mensen die ES dekjes hebben onder een springzadel, heb je dan echt de jump variant of de veelzijdigheid? Ik zie bv op Hypostore maar 1 springdekje, de rest is VZ. Ik twijfel welke ik moet hebben voor onder mijn nieuwe springzadel.

Heeft iemand een foto van het VZ dekje onder een springzadel?

Ik heb gewoon VZ er onder. Kan dinsdag wel een foto maken?

Ik heb trouwens de ES bordeaux en de PS cranberry besteld. Maar mijn vriend en mijn moeder ook niet maar niet verteld. :+

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 20:04

Jolynne schreef:
Ik laat het bij de buurvrouw leveren, heeft hij niet eens door dat er zoveel pakketjes toekomen :D

Hij doet met regelmaat de paarden, maar ik heb zoveel (bv. +50 halsters) dat hij niet eens opmerkt dat er iets nieuws bijzit :+

Ik was bijna gezwicht voor enkele dekjes, maar na 5x mijn winkelmandje gevuld te hebben gelijk weer weggeklikt haha

_O- _O-

Scarpati

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 20:10

Stille meelezer hier! Maar wil toch graag mijn kleine collectie showen <3

ES Steel blue op de zwarte van mijn zusje, verjaardagscadeau van mij voor haar :D
Afbeelding

ES Sapphire
Afbeelding

ES Olive
Afbeelding

PS of Sweden Chocolate, deze is wel mijn favoriet :j Met bijpassend oornetje.
Afbeelding

Afbeelding

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 20:17

Ik vroeg mij af of iemand het dekje moroccan blue heeft en ook de bandages. Kleuren de bandages wel goed bij het dekje? Op alle internet foto’s ogen de bandages en het oornetje veel donkerder...

Jenara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 20:34

SpikkelFire schreef:
Ik heb toch wel een beetje dat mn PS rijbroek afzakt. Hebben dat meer mensen of istie toch een beetje te klein :=

Mijn legging heeft dat inderdaad ook wel, vind ik wel spijtig, want vind het op zich wel een fijne kwaliteit voor zeker geen overdreven prijs. De Robyn broek blijft wel top zitten, dus ga in het vervolg toch weer wat langer sparen om effectief nog een gewone broek te kopen ipv. de legging.

Mijn vriend keek in het begin wel wat raar op, maar ondertussen heeft hij wel zoiets van "achja, als jij er blij van wordt" :D Soms wel eens commentaar als weer een nieuwe koop, maar dat is meer omdat ik anders wel eens klaag dat ik te weinig geld heb .. blijkbaar heeft hij nog niet door dat ik bedoel "te weinig geld om nieuwe dekjes te kopen" :+

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 20:36

Oke goed om te weten dat jij dat ook hebt! De volgende wordt idd ook weer een echte broek ipv legging. :j

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 20:37

Wat een prachtige setjes komen er voorbij <3

Ik heb vandaag de Ice coffee op mn vosje gehad. Deze kleur wint het van de Emerald!
Ben helemaal weg van de Ice coffee :+:

Afbeelding

Mijn manlief bemoeid zich er niet mee. Voor mn verjaardag de ice coffee en wine van hem gekregen!

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 20:42

En ik was er net uit dat ik de champagne ging bestellen voor m’n vos, nou weet ik het niet meer ;(

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 20:48

Jenara schreef:
SpikkelFire schreef:
Ik heb toch wel een beetje dat mn PS rijbroek afzakt. Hebben dat meer mensen of istie toch een beetje te klein :=

Mijn legging heeft dat inderdaad ook wel, vind ik wel spijtig, want vind het op zich wel een fijne kwaliteit voor zeker geen overdreven prijs. De Robyn broek blijft wel top zitten, dus ga in het vervolg toch weer wat langer sparen om effectief nog een gewone broek te kopen ipv. de legging.

Mijn vriend keek in het begin wel wat raar op, maar ondertussen heeft hij wel zoiets van "achja, als jij er blij van wordt" :D Soms wel eens commentaar als weer een nieuwe koop, maar dat is meer omdat ik anders wel eens klaag dat ik te weinig geld heb .. blijkbaar heeft hij nog niet door dat ik bedoel "te weinig geld om nieuwe dekjes te kopen" :+

Hahahahah dit is zo herkenbaar :')

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 20:48

Die staat heel chique! <3

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 20:50

Hier een legging en rijbroek. Legging zit echt als gegoten! Rijbroek heeft net een wat lage taille voor wat ik graag heb en zakt zonder riem iets af. Maar dat doen alle broeken bij mij dus niet echt raar :+

Hier vind vriendlief ook dat ik te veel spullen heb :')
Heeft hij ook wel gelijk in, heb meer dan nodig is. Maar tja.. :D