Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_MelisS schreef:Ja hier ook, hij vind dat ik er zat heb.. maar opzich zegt ie er weinig van als ik weer met een nieuwe thuis kom
Ik heb even een foto gemaakt van hoe ik mn dekjes opberg..
[ [url=m/emdQvV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb denk ik nog een x aan dekjes dan wat hier op hangt.. dus ik moet even een nieuwe halen
Kimley schreef:Hebben jullie ook van die stomme partners die vinden dat je "dekjes genoeg" hebt?
EdkingEnzo schreef:Voor de mensen die ES dekjes hebben onder een springzadel, heb je dan echt de jump variant of de veelzijdigheid? Ik zie bv op Hypostore maar 1 springdekje, de rest is VZ. Ik twijfel welke ik moet hebben voor onder mijn nieuwe springzadel.
Heeft iemand een foto van het VZ dekje onder een springzadel?
Jolynne schreef:Ik laat het bij de buurvrouw leveren, heeft hij niet eens door dat er zoveel pakketjes toekomen
Hij doet met regelmaat de paarden, maar ik heb zoveel (bv. +50 halsters) dat hij niet eens opmerkt dat er iets nieuws bijzit
Ik was bijna gezwicht voor enkele dekjes, maar na 5x mijn winkelmandje gevuld te hebben gelijk weer weggeklikt haha
SpikkelFire schreef:Ik heb toch wel een beetje dat mn PS rijbroek afzakt. Hebben dat meer mensen of istie toch een beetje te klein
Jenara schreef:SpikkelFire schreef:Ik heb toch wel een beetje dat mn PS rijbroek afzakt. Hebben dat meer mensen of istie toch een beetje te klein
Mijn legging heeft dat inderdaad ook wel, vind ik wel spijtig, want vind het op zich wel een fijne kwaliteit voor zeker geen overdreven prijs. De Robyn broek blijft wel top zitten, dus ga in het vervolg toch weer wat langer sparen om effectief nog een gewone broek te kopen ipv. de legging.
Mijn vriend keek in het begin wel wat raar op, maar ondertussen heeft hij wel zoiets van "achja, als jij er blij van wordt"Soms wel eens commentaar als weer een nieuwe koop, maar dat is meer omdat ik anders wel eens klaag dat ik te weinig geld heb .. blijkbaar heeft hij nog niet door dat ik bedoel "te weinig geld om nieuwe dekjes te kopen"