Jennyxx schreef:Mijn spookje op mijn spookje![]()
[ Afbeelding ]
Een 6 jarige kan gelukkig ook rijden op de Roma. Ze had geen last van de wrongen. Ze heeft zelfs vandaag voor het eerst wat langer los gegaloppeerd
Ah - wat zoet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jennyxx schreef:Mijn spookje op mijn spookje![]()
[ Afbeelding ]
Een 6 jarige kan gelukkig ook rijden op de Roma. Ze had geen last van de wrongen. Ze heeft zelfs vandaag voor het eerst wat langer los gegaloppeerd
pmarena schreef:Ik vind het zadel mooi op het paardebeestje staan, maar voor jou lijkt het vanaf deze foto helemaal de verkeerde maat / model![]()
Dat je knieën niet mooi uitkomen bij de wrongen dat is 1 ding, over hoe fijn je zelf iets aan vindt voelen valt niet te twisten immers
Maar het zadel lijkt wel gewoonweg een te kleine zitting te hebben waardoor je zitbeenknobbels teveel op de omhoog lopende achterkant lijken te komen in plaats van voor de cantle op het vlakke deel van het zadel.
Daardoor ga je dan zeg maar met een puntkont rijden omdat je bekken voorover gekanteld wordt door die cantle, en dan ga je zelf zeg met je bovenlichaam naar voren, en om de balans voor je gevoel een beetje te herstellen, met je onderbenen naar achteren.... en daar heb je dan een heel instabiel gevoel, alsof je knieën je enige steunpunt zijn als het ware.
Geryon schreef:Dan wordt het een MyBarefoot volgensmij Lorette en dat is duurder.
Vandaag weer eens gereden op mijn Barefoot. Ik had een trekker gekocht en zou de barefoot weg doen. Maar kon het nietNu ik vandaag weer eens heb gereden, toch besloten om een dressuur barefoot te kopen en dan moet er toch wel één van de drie zadels weg.
Dussss, als jullie een londen of lexington (of event. barrydale) maat 2 weten..
Zinzi_jewel schreef:Geryon schreef:Dan wordt het een MyBarefoot volgensmij Lorette en dat is duurder.
Vandaag weer eens gereden op mijn Barefoot. Ik had een trekker gekocht en zou de barefoot weg doen. Maar kon het nietNu ik vandaag weer eens heb gereden, toch besloten om een dressuur barefoot te kopen en dan moet er toch wel één van de drie zadels weg.
Ik weet een dressage one te koop
Geryon schreef:Dan wordt het een MyBarefoot volgensmij Lorette en dat is duurder.
Rianne_ schreef:Geryon schreef:Dan wordt het een MyBarefoot volgensmij Lorette en dat is duurder.
http://www.bokt.nl/markt/ad/357735/bare ... don-maat-2
Geen idee of deze nog te koop is?
Op Marktplaats staan ook een aantal Barefoot London geloof ik, allemaal in maat 2.
Zinzi_jewel schreef:De dressage one is van Luykje op bokt .
Staat denk ik op de markt .
Voor mij is hij te groot anders had ik m gewild .
Is een van de eerste of de eerste zelfs
Klein verschil met nu , is dat nu de zweetbladen een iets andere vorm hebben . Misschien net wat strakker qua afwerking