Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TanteFlavie schreef:Hebben jullie deze mail ook gevonden in jullie mailbox?
http://www.daanauctions.com/NL/Auction/ ... kys-Keet#6
Het doet me toch wel wat.... Ik heb véél aan haar uitleg gehad, was er ook klant...
Sussanne schreef:Dank je wel pmarena voor je uitgebreide antwoord. Ik zie namelijk zelf door de boom en boomloze het bos niet meer. Ik wil namelijk het beste voor mijn merens, maar niet ten koste van haar rug. Wat ik bij een boomzadel sowieso aan zie komen. Ze krijgt straks meer bespiering en moet denk ik nog 50kg kwijt, dus aanpassen in den treure. Ik laat mijn fysio ook even kijken naar de verschillende opties. Heb voor mezelf de keuze tussen justadjust, nouva (permicavello), trekker of toch boom. Dit omdat ze niet zo heel veel ruimte heeft op haar rug en een vrij hoge doorlopende schoft. Ik vond de cayenne te lang en teveel zadel. En ik heb zelf toch echt een maat 2 nodig. Ook de london zat ik aan te denken, maar ik ben zelf maar 1.60m. En de london is toch al gauw weer 55cm
M_hartje_M schreef:Kan iemand mij vertellen hoe de onderkant van een barefoot arizona uitziet? Is die net zoals de cheyenne volledig van wol? Heb op google gezocht maar kan niks vinden
Phillipa schreef:Ik kan zelf de matentabel van de barefoot zadels niet meer vinden op de site? Ben ik nou zo kippig? Had één link gevonden maar dan kom ik op het hoofdmenu van de zadels uit. Wil namelijk graag de maat weten van de madrid (maat 1). Ik heb namelijk het gevoel dat zo'n nevadapad er ver onder uit gaat steken?
Kirsha schreef:M_hartje_M schreef:Kan iemand mij vertellen hoe de onderkant van een barefoot arizona uitziet? Is die net zoals de cheyenne volledig van wol? Heb op google gezocht maar kan niks vinden
Ik weet niet hoe de moderne Cheyenne eruitziet/aanvoelt, maar mijn Arizona heeft een dikke laag wol aan de onderkant ja
Shirley schreef:Volgens mij wel, hier op de site kun je er een beetje onder loeren : http://barefoot-saddle.nl/shop/nl/Zadel ... izona.html
M_hartje_M schreef:Kirsha schreef:Ik weet niet hoe de moderne Cheyenne eruitziet/aanvoelt, maar mijn Arizona heeft een dikke laag wol aan de onderkant ja
Ik leg het een beetje verkeerd uit denk ik!
Hij heeft idd wol aan de onderkant maar loopt dit net zoals bij de cheyenne helemaal door of stopt het op een bepaald punt? Dus helemaal bekleed met wol of deels