Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nickyu schreef:@duhelo - singel net achter de elleboog zijn paarden in de regel niet zo blij mee idd
ene reageert daarop de ander niet , zou idd best kunnen dat ze daar dus op reageert
we hebben hier verschilende merken in verschillende prijsklasses gehad , we houden de pfiff , goedkoop alternatief
voor mensen die het nog niet weten of dit wel de oplossing is
voor de lederen versie geeindigd met de busse , de duurdere waren niet beter en goedkopere daar kon
je vlgns klanten na 10x olieeen nog de buurman mee doodslaan zo hard
de busse is iig verkrijgbaar t/m 75cm per 5cm op/aflopend , dacht de pfiff tot 70
duhelo even voor de zekerheid , de zachte inlages heb je aan paard zijde? hoelang heb je de hkm al? inlages nog goed?
okee na ongeveer 10 schrijffoutjes verwijderen vertrouw ik er op dat het nu leesbaar is
de zuster is er net dus ik ga weer achter de comp vandaan
bij zakelijke vragen en je wilt snel antwoord kan je het beste mailen ,
ben niet vaak en zeker niet regelmatig achter de comp
meestal reageerd er dan iemand anders , maar dan krijg je iig "snel" antwoord
lovewidy schreef:ik heb een barefoot cheyenne, ben er erg tevreden over. maar springen is echt een ramp! heeft iemand tips om steviger te zitten bij het springen?
nientje78 schreef:Wij zaten wel aardig recht in de lexington,het is idd wel zo dat je naar voren word geduwd.
Bij ons kantelde en wipte het zadel niet,hij lag mooi strak op onze fjord.
Bij ons liet ze ook merken dat ze beperkt was in haar bewegingen ,dit was ook bij de london en de barrydale zo.
Op een breed paard zit je in de lexington idd wat smaller,dat vonden we wel fijn,zo heb je wat meer contact met het paard.
Overigens hebben wij dit zadel alleen als testzadel gehad.
Wij zijn uiteindelijk toch weer terug gegaan naar de cheyenne model en hebben nu een stella aangeschaft.
Gelukkig zitten wij hier niet al te breed op en het pard loopt weer als een tierelier
nientje78 schreef:Hier een drytex stella,
heerlijk zadel met wrong,willen niks anders meer
anne_bento schreef:Ik heb mijn banaansingel al binnen, ben erg benieuwd maar kan morgen pas testen!
Nieuwe pad is ook besteld, die komt volgende week.
pmarena schreef:Gewoon de zwarte Grandeur-achtige pad...? Dat is een prima dingetje inderdaad
Qua singel: met singelplaats ver naar voren moet je natuurlijk al snel een banaansingel, en dan wel 1 die zo lang is dat de brede stukken niet achter de ellebogen gaat irriteren, maar dat zal wel niet meevallen om te vinden zeker...?