Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:Is iemand bekend met bbbrands.nl? Staan hele goedkope PS dekjes op, zo goedkoop dat ik me afvraag of het wel betrouwbaar is. Vanaf €15 namelijk. Het rare is dat je ook kunt afhalen (uiteraard te ver weg voor mij), dat doet het wel betrouwbaarder klinken, maar ik blijf het raar vinden. Ook apart dat op Facebook Ewijk staat en op de website Winssen. Ligt dan wel vlak bij elkaar, maar is niet hetzelfde.
xmichxrocky schreef:Texas02 schreef:Is iemand bekend met bbbrands.nl? Staan hele goedkope PS dekjes op, zo goedkoop dat ik me afvraag of het wel betrouwbaar is. Vanaf €15 namelijk. Het rare is dat je ook kunt afhalen (uiteraard te ver weg voor mij), dat doet het wel betrouwbaarder klinken, maar ik blijf het raar vinden. Ook apart dat op Facebook Ewijk staat en op de website Winssen. Ligt dan wel vlak bij elkaar, maar is niet hetzelfde.
Bbbrands is betrouwbaar!zit hier in de buurt en hun hadden altijd een fysieke winkel op hippisch centrum la grande. Op insta hebben ze ook een sale pagina
_Nicky schreef:Beterschap voor je paard Dinkeygirl! Hopelijk gaat het snel beter.
PS heeft ook korting t/m morgen:
[ Afbeelding ]
Mijn paard had vorige week PS of Sweden Emerald op
[ Afbeelding ]