Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Solistar schreef:Kom ik weer met een vraag over Ghost.. Ik heb een Ghost quilty en die bevalt echt super maar ik vind m eigenlijk niet zo mooi.. Eigenlijk wil ik een Roma of Veneto (laatst uitgeprobeerd, beviel ook prima).. Ben aan het sparen. Maar nu zag ik laatst een foto van de Lipica, die is helemaal gaaf! Is die ook te testen en in Picollo uitvoering? En kan ik ervan uitgaan, dat als mijn paard de Ghost Quilty fijn vindt, hij alle Ghost zadels fijn vindt omdat de basissen hetzelfde zijn? Hij loopt zo goed onder de Quilty, wil dat echt niet anders.. Dat het goed zit vind ik veel belangrijker dan dat het mooi staat.
pmarena schreef:Mijn advies: hou de gouden regel aan dat je je "oude schoenen" niet weg doet voordat je de nieuwe goed hebt uitgeprobeerd...want je zou de eerste niet zijn die reikhalzend uitkijkt naar een nieuw zadel, de oude vast verkocht heeft (want ja dat is kostentechnisch wel fijner natuurlijk) en dan blijkt de nieuwe toch heel anders aan te voelen.....
En die oude is dan weg = pech, en daar zit je dan met je heimwee en "had ik die nog maar"