Glitch: dat zadel ziet er inderdaad nog hartstikke nieuw uit, daarom is het materiaal (in verhouding) nog wat stijfjes

Het is wel leuk dat je in jouw foto-serie ziet dat hij op de laatste foto al een stuk meer is gaan zakken

Deze maat lijkt goed voor jou, alleen mag je wel iets minder in stoelzit gaan zitten, dus iets meer rechtop zitten en wat langere beugels, en dan moet hij volgens mij prima zijn, lijkt het vanaf die ene foto

London is van Softleder, zie ook de productomschrijving op mijn website, voor zeker 9 van de 10 vragen die ik hier langs zie komen staat het antwoord gewoon bij mij op de website, bij de artikelomschrijvingen of veelgestelde vragen

Wat een rare pad ligt er onder....die donkerblauwe....?

Beugelriemen adviseren we altijd met de gesp naar beneden te gebruiken om te voorkomen dat de gesp een vervelende bobbel vormt op zadel / paard en onder de ruiter. Het hoeft natuurlijk niet per-sé problemen te geven maar beter voorkomen dan genezen

De Softleder beugelriemen hebben geen hoesje,maar wel een extra platte gesp / verwerking waardoor die wel met de gesp naar boven gebruikt kunnen worden, en dan idd. bij de Lexington door het lusje op het zweetblad gehaald kunnen worden voor de traditionele "looks"