Arno Brandt zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ralphtdw

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:44

Ja maar dan moet hij zeggen van ik kan hier niks mee.
Maar als iemand zo iets voor je wow zadel geeft dan neem je hem niet serieus toch.
En al koopt hij dit zadel voor 50 euro dan ben ik nog van mening dat hij er nog veel geld aan zal verdienen want dan weet hij wel weer een andere manier.

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 11:37

Ik heb in de regen gereden met mijn AB, maar nu heb ik lichte plekken in mijn zweetblad ter hoogte van mijn kuit... Ik krijg het niet weggepoetst oid. Iemand hier ervaring mee?
( zadel is nog niet zo oud en verder goed verzorgd)

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 23:37

Fortuna22 schreef:
Ik heb in de regen gereden met mijn AB, maar nu heb ik lichte plekken in mijn zweetblad ter hoogte van mijn kuit... Ik krijg het niet weggepoetst oid. Iemand hier ervaring mee?
( zadel is nog niet zo oud en verder goed verzorgd)

balen heb je het al weg kunnen krijgen.?

xTamaarJamai

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 12:04

Misschien met zwart vet ?

Jamiejoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 12:17

Hoort niet te kunnen, iemand die ik ken had het ook en Arno had gezegt dat het echt niet kon en ze kreeg een ander zadel dus ik zou even bellen

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 10:56

Inmiddels is het wel iets minder geworden, maar nog steeds aanzienlijk lichter.
Ik zal inderdaad eens overleggen met Arno.

_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 15:57

iemand enig idee wat de kosten ongeveer zijn voor het nakijken en opvullen van je zadel?

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 16:05

Volgens mij heb ik 1,5 jaar geleden 75 euro betaald. Hij komt hier 20 augustus weer om op te vullen.

_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 16:05

bedankt, dan weet ik een beetje wat ik kan verwachten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 16:30

Afgelopen week is mijn zadel helemaal opnieuw gestikt + nagekeken/bijgevuld. Was 80 euro kwijt. :)

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 17:34

Mijn zadel is vandaag opnieuw gestikt, zitting was een stukje los van de kussens maar is gelijk helemaal rond gestikt, ik was goedkoop uit, incl opvullen 50 euro. Hij kwam voor meerdere stalgenoten dus dat zal gescheeld hebben wb voorrijkosten.

Peet_Paneel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 14:21

Doet Arno ook in (tweedehands) Hulzebos zadels? Ik ben weg van zo'n zadel maar ik twijfel over de service van Hulzebos zelf.. Maar toch zou ik graag een Hulzebos zadel aanschaffen wanneer ik zeker weet dat mijn huidige zadel niet goed past..

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 14:43

Ik heb mijn hulsebos bij hem ingeruild op een nieuwe AB dus ja, maar dan moet hij er wel toevallig eentje hebben liggen.

Peet_Paneel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 16:56

maikeltje schreef:
Ik heb mijn hulsebos bij hem ingeruild op een nieuwe AB dus ja, maar dan moet hij er wel toevallig eentje hebben liggen.

Dan kun jij ook vast heel goed vertellen wat de verschillen en overeenkomsten zijn tussen die zadels..

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 18:42

Peet_Paneel schreef:
maikeltje schreef:

Dan kun jij ook vast heel goed vertellen wat de verschillen en overeenkomsten zijn tussen die zadels..

Niet echt, ik heb mijn springzadel ingeruild op een dressuurzadel. :D
En ik had mijn springzadel van hulsebos nooit ingeruild als ie passend gemaakt had kunnen worden op mijn huidige paard. Het zijn beide super fijne zadels maar ik heb voor AB gekozen omdat ik vooral over de nieuwere hulseboszadels te vaak hoor dat ze scheef zijn oid.
En ik vind Arno gewoon een fijne zadelpasser. En de zadels zitten geweldig!

Peet_Paneel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 20:32

Dankjewel! Ik ga hem in ieder geval eens even benaderen.. hij komt ook in Friesland wel aan huis?

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 21:07

Vandaag is Arno bij mij geweest om een nieuw zadel aan te meten en ik moet zeggen dat ik nu al helemaal happy ben. Het duurt dan weliswaar nog 3 maanden voordat hij wordt geleverd, maar volgens mij heb ik dan echt een super mooi en fijn zadel. Mijn "oude" Anatomica van 3 jaar oud heeft hij voor een hele nette prijs over genomen.

Mijn nieuwe zadel wordt een donkerbruine SB (II, kan dat?, briefje ligt nog op stal) van standaard leer met halve wrongen en een cognac biesje. Het duurt dan weliswaar nog 3 maanden voordat hik wordt geleverd, maar volgens mij heb ik dan echt een super mooi en fijn zadel. Mijn "oude" Anatomica van 3 jaar oud heeft hij voor een hele nette prijs over genomen.

Mijn nieuwe zadel wordt een donkerbruine SB (II, kan dat?, briefje ligt nog op stal) van standaard leer met halve wrongen en een cognac biesje.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 17:30

Mikkie schreef:
Vandaag is Arno bij mij geweest om een nieuw zadel aan te meten en ik moet zeggen dat ik nu al helemaal happy ben. Het duurt dan weliswaar nog 3 maanden voordat hij wordt geleverd, maar volgens mij heb ik dan echt een super mooi en fijn zadel. Mijn "oude" Anatomica van 3 jaar oud heeft hij voor een hele nette prijs over genomen.

Mijn nieuwe zadel wordt een donkerbruine SB (II, kan dat?, briefje ligt nog op stal) van standaard leer met halve wrongen en een cognac biesje. Het duurt dan weliswaar nog 3 maanden voordat hik wordt geleverd, maar volgens mij heb ik dan echt een super mooi en fijn zadel. Mijn "oude" Anatomica van 3 jaar oud heeft hij voor een hele nette prijs over genomen.

Mijn nieuwe zadel wordt een donkerbruine SB (II, kan dat?, briefje ligt nog op stal) van standaard leer met halve wrongen en een cognac biesje.

Ik krijg okk SB alleen met standaard SB knie wrongs daar kan voor kiezen welke je wilt . En ik krijg gewoon zwart zadel met naam bordje. Veder niets extra. SB kan die zitten echt super fijn en kan super veel. En veel succes met wachten hoop dat die dan okk klaar is en de rest weet niet antwoord op je vraag. Maar en altijd fijn als wat leuks terug krijgt voor zadel die nu heb.

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 21:32

Mikkie schreef:

Hihi Mikkie, zo te zien ben je helemaal van slag door je nieuwe zadel := ;) Kan me wel voorstellen hoe happy je bent, had ik toen ook. :j (( en ben er nog steeds heel happy mee! )

Hij was die dag ook bij ons voor meerdere zadelcontroles (rondje zuid Limburg :D ) Zadel van Eefke is weer mooi bijgevuld (hoefde maar een beetje)

callass

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 22:17

Heeft iemand ook een foto van zadel met naamplaatje? Ik zou mn zadel 1 van deze weken moeten krijgen misschien kan ik nog een naamplaatje bij bestellen, zou graaf eerst eem voorbeeld willen zien

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 16:14

Peet_Paneel schreef:
Dankjewel! Ik ga hem in ieder geval eens even benaderen.. hij komt ook in Friesland wel aan huis?

Zekers! Mijn paard staat bij Sneek in de buurt en ik heb destijds een AB op maat laten maken. :)

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 17:06

callass schreef:
Heeft iemand ook een foto van zadel met naamplaatje? Ik zou mn zadel 1 van deze weken moeten krijgen misschien kan ik nog een naamplaatje bij bestellen, zou graaf eerst eem voorbeeld willen zien

Ik krijg okk naam bordje op alleen geen foto maar dacht dat op Google bij afbeeldingen stond want geloof dat wel keer in dit topics 1 geplaatst was daar Door kwam ik eigenlijk op dat ik wou want me zadel was al opgemeten en die zelfde avond geloof ik nog had ik nog gemaild dat ik die wou dus als ik me zadel krijg moet die als goed is op zitten maar zie het wel wel als ik hem krijg wel model krijg jij en hoe lang heb je moetten wachten ik wacht rustig af maar zoon naambordje ziet wel gaaf uit

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 17:11

callass schreef:

Zag op pagina 100 zag foto's staan van een zadel met naambordje der op .

callass

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 17:32

Top bedankt. Ik krijg een zwarte sb met lakbies. Tegen mij zei hij 4 maanden, heb een leenzadel gehad maar 3 keer op kunnen rijden paard ocd operatie. Van mij mag het iets langer duren nu laat hem zeker nog een maand op de wei voordat ik er weer op ga.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 19:12

callass schreef:
Top bedankt. Ik krijg een zwarte sb met lakbies. Tegen mij zei hij 4 maanden, heb een leenzadel gehad maar 3 keer op kunnen rijden paard ocd operatie. Van mij mag het iets langer duren nu laat hem zeker nog een maand op de wei voordat ik er weer op ga.

oke waarom een operatie waar aan? oke leuk ik krijg ook zwarten SB alleen dan geen lak.