Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
xMriit schreef:Wat denken jullie ?
Zou een maat pony dressuurdek van eskadron passen onder mijn zadel?
ik heb een 16/16,5 inch zadeltje, maatje cob past perfect full vind ik vaak net te groot van de eskadron. van de anky collectie past full wel uitstekend.
Ik ben zooo verliefd op de copper set van eskadron!
Maar ik twijfel voor de maat.
Het gaat over deze dekjes.
[ [url=m/UNJmj6.jpg]Afbeelding[/url] ]
&
hiervan de big square.
[ [url=m/W3ufX2.jpg]Afbeelding[/url] ]
voorbeeldfoto van de anky set, Light gold.
[ [url=m/h68HzS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lottekuhh_x schreef:Weer helemaal gelukkig mijn eerste pony dekje, dus even kijken of ie past. Helaas zijn de vooruitzichten met mijn paard niet al te best, dus vanaf nu gaan we maar over naar de pony dekjes. Wel jammer dat deze een stuk lastiger te krijgen zijn.
[ [url=m/BX2oUO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WuQ1AT.jpg]Afbeelding[/url] ]
xLiez schreef:Lottekuhh_x schreef:Weer helemaal gelukkig mijn eerste pony dekje, dus even kijken of ie past. Helaas zijn de vooruitzichten met mijn paard niet al te best, dus vanaf nu gaan we maar over naar de pony dekjes. Wel jammer dat deze een stuk lastiger te krijgen zijn.
[ [url=m/BX2oUO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WuQ1AT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi!! Ik kocht de mijne altijd in duitsland (klawunde). Maar zag laatst dat ej ook pony dekjes had van Eskadron, met de heritage collectie. Maar die waren wel snel uitverkocht. Dus misschien dat ze met de volgende collectie wel meer hebben.
xLiez schreef:Eskadron mag de eerste paar weken dat een nieuwe collectie uitkomt niet meedoen aan acties helaas. Dat is zo vastgelegd bij de leverancier. Als de collectie een paar weken oud is mag hij wel meedoen met acties.
Lottekuhh_x schreef:xLiez schreef:Eskadron mag de eerste paar weken dat een nieuwe collectie uitkomt niet meedoen aan acties helaas. Dat is zo vastgelegd bij de leverancier. Als de collectie een paar weken oud is mag hij wel meedoen met acties.
Oh dat wist ik niet. Wat valt dan onder een paar weken? Bij Hypostore deed de heritage collectie namelijk wel gewoon mee met de kortingsactie, daarom ook een beetje jammer dat ik te laat was haha. Misschien dat Epplejeck er ook zelf voor kiest?