Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
__Danielle schreef:Nou het lange wachten en hard sparen is voor mij ook begonnen. Gisteren is Arno geweest om voor mijn paard een zadel aan te meten. Het is een SB geworden met extra zachte zit en de dikste wrong. De kleur word zwart met een donkerbruine zitting en wrong. Kan niet wachten
ralphtdw schreef:Krijg je trouwens bij ab wel een beetje een normale prijs voor je eigen zadel of is het meet 50 a 100 euro en dan klaar wat sommige zadelmakers hebben.
Want ik heb nog een zadel waar haast niet op gereden is en koste nw 2700 euro.maar wil er nog wel wat voor terug krijgen natuurlijk.
En zijn de nieuweprijzen voor een ab zadel ong 1800 euro?
xTamaarJamai schreef:Iemand al iets gehoord ? Ik zit bijna op de 25 weken... Ben zo benieuwd naar m'n zadel , kan niet wachten
ralphtdw schreef:beide keren dat ik een zadel ingeruild heb, heb ik er een heel mooie prijs voor gekregen bij Arno ( bij aankoop van nieuw zadel)Krijg je trouwens bij ab wel een beetje een normale prijs voor je eigen zadel of is het meet 50 a 100 euro en dan klaar wat sommige zadelmakers hebben.
Want ik heb nog een zadel waar haast niet op gereden is en koste nw 2700 euro.maar wil er nog wel wat voor terug krijgen natuurlijk.
En zijn de nieuweprijzen voor een ab zadel ong 1800 euro?
xTamaarJamai schreef:Ik krijg ook een redelijke prijs terug voor mijn Hulsebos, ondanks dat het geen gangbare maten zijn. En of ik nou in weken of maanden tel lijkt me het zelfde ! En lijkt me logisch dat je nog niks hebt gehoord aangezien je pas 3 maanden wacht....
Priscilla_90 schreef:Het is maatwerk en er is wat voor gekomen en gedaan. Het helpt ook niet om hele tijd in topic te klagen dat 3 maanden lang is en niet heel tyd erop kan wachten. Ik wacht al sinds begin Feb erop en mijn leenzadel zit ook niet jofel maar ik houd wel in mijn gedachten dat het maatwerk is en wat ik er straks voor terug krijg. een optie is nog om even er naar te bellen voor eventuele ander leenzadel maar blijf niet hele tijd in topic klagen dat je zolang wacht etc etc
Vala schreef:Wb geld voor je oude zadel terugkrijgen, ik heb 4 jaar geleden mijn toen 10 jaar oude Ainsley ingeruild die ik gekocht had voor 2100 gulden en kreeg er 450 euro voor terug van hem. Vond ik toen erg netjes, had ik niet verwacht!