Arno Brandt zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sette

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 22:19

Heb nu een leenzadel voor twee weken iig, ben erg benieuwd naar de kleur/leer combinaties die jullie hebben gekozen?

Foto's

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 23:47

Ik ben gewoon voor standaard leer gegaan, en een créme biesje :j

Sette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 06:56

hij had geen creme, alleen echt wit, of lijkt dat creme als het ertussen zit?

Sette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 13:37

Zijn er nog meer die op 17 inch uitkomen ipv 17,5? ik glij in dit zadel.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 18:57

Sette schreef:
Zijn er nog meer die op 17 inch uitkomen ipv 17,5? ik glij in dit zadel.

Mijn zadel die ik krijg word 17,5 .want die test zadels zijn 17. Maar dat is voor mijn echt tekrap.

drunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 02:02

Ha ha mijn paard wilde toen ik eindelijk mijn bestelde AB kreeg niet meer lopen, hij was het leen zadel gewent en vond het maar niks!
Ik heb ruim een maand met een bontje er tussen gereden om het zadel wat soepeler te laten worden!
Met het bontje liep hij wel!
Inmiddels rijd ik zonder bontje, maar het wordt tijd voor een nacontrole! Ha ha

__Danielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 08:26

Nou het lange wachten en hard sparen is voor mij ook begonnen. Gisteren is Arno geweest om voor mijn paard een zadel aan te meten. Het is een SB geworden met extra zachte zit en de dikste wrong. De kleur word zwart met een donkerbruine zitting en wrong. Kan niet wachten :D

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 21:38

__Danielle schreef:
Nou het lange wachten en hard sparen is voor mij ook begonnen. Gisteren is Arno geweest om voor mijn paard een zadel aan te meten. Het is een SB geworden met extra zachte zit en de dikste wrong. De kleur word zwart met een donkerbruine zitting en wrong. Kan niet wachten :D

Ik krijg ok SB mijn is bijna 3 maanden geleden bestelt maar van mijn mag me zadel wel komen. Wat veder echt bij zit weet eigelijk niet. Maar zie wel als die der is. Maar SB zit echt lekker. Veel succes met wachten.

xTamaarJamai

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 16:32

Iemand al iets gehoord ? Ik zit bijna op de 25 weken... Ben zo benieuwd naar m'n zadel , kan niet wachten :-)

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 19:18

Krijg je trouwens bij ab wel een beetje een normale prijs voor je eigen zadel of is het meet 50 a 100 euro en dan klaar wat sommige zadelmakers hebben.
Want ik heb nog een zadel waar haast niet op gereden is en koste nw 2700 euro.maar wil er nog wel wat voor terug krijgen natuurlijk.

En zijn de nieuweprijzen voor een ab zadel ong 1800 euro?

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 23:35

ralphtdw schreef:
Krijg je trouwens bij ab wel een beetje een normale prijs voor je eigen zadel of is het meet 50 a 100 euro en dan klaar wat sommige zadelmakers hebben.
Want ik heb nog een zadel waar haast niet op gereden is en koste nw 2700 euro.maar wil er nog wel wat voor terug krijgen natuurlijk.

Mijn AB zadel kost 1800 nog wat maar heb dan singels en beugel riemen die ik wil en in ga huidige zadel inleveren bij arno en moest nog maar 1400 voor me zadel betalen nu maar krijg nog naambordje op dus komt nog 30 bij.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 23:37

xTamaarJamai schreef:
Iemand al iets gehoord ? Ik zit bijna op de 25 weken... Ben zo benieuwd naar m'n zadel , kan niet wachten :-)

Ik tel niet per weken. Ik per maand en wacht nu bijna 3 maanden. En mijn moeder heeft voor mijn zadel. Van week arno gebeld en die belden terug. Maar die kon toen niet zien hoe of wat met me zadel. Dus word van week terug gebeld. Want hij zij 3 maanden. Dus benieuwd en veel bijzonders krijg ik niet op. Zo ver ik weet.

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 00:11

ralphtdw schreef:

beide keren dat ik een zadel ingeruild heb, heb ik er een heel mooie prijs voor gekregen bij Arno ( bij aankoop van nieuw zadel)

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 08:08

Oke ja sommige die geven echt een belangrijk bedrag iemand wou toen 100 euro geven moest toen wel even lachen.
Terwijl het zelfde zadel die nog wat ouder was en in mindere staat nog 1500 euro voor vroegen.
Maar dan ga ik eens bellen

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 08:28

Arno geeft ook eerlijk aan als je je zadel beter particulier kan verkopen of terug kan brengen naar de verkoper. Mijn zadel was nog in perfecte staat en erg duur in aanschaf. Hij gaf aan dat hij niet de prijs kon betalen wat het zadel nog waard was. Dus wij hebben hem teruggebracht naar de oude zadelmaker.

xTamaarJamai

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 11:23

Ik krijg ook een redelijke prijs terug voor mijn Hulsebos, ondanks dat het geen gangbare maten zijn. En of ik nou in weken of maanden tel lijkt me het zelfde ! En lijkt me logisch dat je nog niks hebt gehoord aangezien je pas 3 maanden wacht....

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 23:09

xTamaarJamai schreef:
Ik krijg ook een redelijke prijs terug voor mijn Hulsebos, ondanks dat het geen gangbare maten zijn. En of ik nou in weken of maanden tel lijkt me het zelfde ! En lijkt me logisch dat je nog niks hebt gehoord aangezien je pas 3 maanden wacht....

Tegen mijn ik dat 3 maanden zou duren tot klaar was en hij zou deze week nog terug bellen om tekijken hoe ver die was en krijg niets veel exatra op en vind 3 Maanden best veel en ik en paard trekken niet om nog jaar of half jaar op me huidigen zadel terijden

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 07:28

Het is maatwerk en er is wat voor gekomen en gedaan. Het helpt ook niet om hele tijd in topic te klagen dat 3 maanden lang is en niet heel tyd erop kan wachten. Ik wacht al sinds begin Feb erop en mijn leenzadel zit ook niet jofel maar ik houd wel in mijn gedachten dat het maatwerk is en wat ik er straks voor terug krijg. een optie is nog om even er naar te bellen voor eventuele ander leenzadel maar blijf niet hele tijd in topic klagen dat je zolang wacht etc etc

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 13:40

Priscilla_90 schreef:
Het is maatwerk en er is wat voor gekomen en gedaan. Het helpt ook niet om hele tijd in topic te klagen dat 3 maanden lang is en niet heel tyd erop kan wachten. Ik wacht al sinds begin Feb erop en mijn leenzadel zit ook niet jofel maar ik houd wel in mijn gedachten dat het maatwerk is en wat ik er straks voor terug krijg. een optie is nog om even er naar te bellen voor eventuele ander leenzadel maar blijf niet hele tijd in topic klagen dat je zolang wacht etc etc

Ik klaag ook niet en sins feb wachten is ook lang en is op maat gemaakt en ik wacht ook gewoon tot die klaar is .

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 17:13

Wb geld voor je oude zadel terugkrijgen, ik heb 4 jaar geleden mijn toen 10 jaar oude Ainsley ingeruild die ik gekocht had voor 2100 gulden en kreeg er 450 euro voor terug van hem. Vond ik toen erg netjes, had ik niet verwacht!

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 18:23

Vala schreef:
Wb geld voor je oude zadel terugkrijgen, ik heb 4 jaar geleden mijn toen 10 jaar oude Ainsley ingeruild die ik gekocht had voor 2100 gulden en kreeg er 450 euro voor terug van hem. Vond ik toen erg netjes, had ik niet verwacht!

dat is wel fijn ik krijg voor dit zadel wat ik heb ook nog wat leuks terug wel fijn als ik hem niet ruil ligt toch maar in de weg hier.

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 20:16

Ik kreeg destijds ook nog een leuk bedrag terug voor mijn zadel.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 22:24

Ik zou ook een goed bedrag krijgen voor mijn zadel :j maar een oud stalgenootje wilde hem graag overnemen, dus heb het zadel aan haar verkocht :))

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 22:53

Oke dat is dan wel weer mooi dat je een goede prijs voor het zadel terug krijgt.
Zal nooit meer vergeten dat county mill 50 tot 100 euro wou geven voor onze wow zadel.
En nee geen kapot zadel wij zijn zo weg gelopen want dit was niet reëel

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:39

@ralphtdw: dit komt omdat veel zadelmakers niks aan een wow zadel hebben. Zij kunnen deze zelf niet opvullen of aanpassen. Dit moet echt door een dealer van wow worden gedaan dit zal de reden zijn dat je niet veel terug krijgt voor je zadel of sommige zadelmakers zelfs helemaal niet innemen.