Nee. Dat is eerder symptoombestrijding. Een zadel hoort gewoon niet te schuiven.
Nouvel
Geplaatst: 11-06-18 21:52
Blush in gebruik genomen, volgende keer even foto buiten, ik vind ‘m gaaf!
little_birdy
Geplaatst: 12-06-18 12:45
Tsja en ik kan uit ervaring zeggen dat het wel aan een dekje kan liggen dat je zadel iets verschuift Mijn zadel schuift niet Totdat ik een dekje van back on track eronder had . Hele boeltje schoof telkens weer naar voren . Zadelmaker erbij . Bleek dus echt aan dat dekje te liggen . Want oude dekje eronder niks meer aan het handje ander nieuw dekje ook niets aan het handje
Dat is de benneton blue, ik vind hem voor het mooie te klein voor je zadel..
Majabeestje
Geplaatst: 12-06-18 23:47
Maanlicht schreef:
De cotton green: [ [url=m/KucTqs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oeee hebben!!
Waar kan je deze kopen?
Flowq
Geplaatst: 13-06-18 09:01
xsensibel schreef:
Dat is de benneton blue, ik vind hem voor het mooie te klein voor je zadel..
Snap wat je bedoeld. De pad onder het zadel vertekend iets en ik trek ze altijd hoog op in het tussenkanaal. Voor het zweetbad mag ie idd wat langer maar de singelstoten beginnen mooi op het dekje aan de onderkant.
Net een rottige foto, deze eskadron valt/is kleiner dan de Lemieux
Maanlicht
Geplaatst: 13-06-18 09:09
Majabeestje schreef:
Maanlicht schreef:
De cotton green: [ [url=m/KucTqs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oeee hebben!!
Waar kan je deze kopen?
Ik heb 'm van HorseHealth. Ik kon het niet laten en heb na de verkoop van mijn olive gelijk een lichtgrijze gekocht. Hoop hem maandag te kunnen showen
Autumnn
Geplaatst: 13-06-18 09:14
@Maanlicht, heb je ook een foto in het licht van de groene? Ik ben wel erg benieuwd en de grijze
Ja ga ik maken, helaas ben ik maandag pas weer op stal. De grijze ligt nog in de achterbak van de auto zodat mijn vriend hem niet kan zien , daar kan ik wel even een foto van maken
NinaCharlie
Geplaatst: 13-06-18 09:21
Maanlicht schreef:
Ja ga ik maken, helaas ben ik maandag pas weer op stal. De grijze ligt nog in de achterbak van de auto zodat mijn vriend hem niet kan zien , daar kan ik wel even een foto van maken
Hoe herkenbaar, mijn auto is ook de ultieme verstopplaats
Autumnn
Geplaatst: 13-06-18 12:06
Oei, mooi is die dat is de suede variant?
hahaha zo herkenbaar. Ik liet het vaak op mijn werk bezorgen of bij vriendinnen toen ik nog thuis woonde Of anders was het "nee die had ik al super lang, heb je die nog nooit gezien? Zie je, je bent veel te lang niet mee geweest naar stal.
Mijn zadel fitter gaat ook Le Mieux verkopen. Weet eigenlijk niet of je via haar alles kan bestellen. Misschien interessant voor sommige hier . Ze komt vanmiddag, kan het eens navragen.